Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 14:56Igår hade jag tänkt springa en mil, men satt bara i soffan hela dagen. På kvällen registrerade ändå att jag sprungit en mil, dessutom på en finfin tid. Jag tycker dock inte det ska räknas som fusk, för det är väl tanken som räknas, och enligt den hade jag
Igår hade jag tänkt springa en mil, men satt bara i soffan hela dagen. På kvällen registrerade ändå att jag sprungit en mil, dessutom på en finfin tid. Jag tycker dock inte det ska räknas som fusk, för det är väl tanken som räknas, och enligt den hade jag
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 15:05Det är nog lugnt med den saken ska du se MA, du kan få låna en av de 3,3 milen jag sprang under morgonens långpanna på en fin-fin tid. Men var var du någonstans? Klibbat fast i soffskinnet igen?
Det är nog lugnt med den saken ska du se MA, du kan få låna en av de 3,3 milen jag sprang under morgonens långpanna på en fin-fin tid. Men var var du någonstans? Klibbat fast i soffskinnet igen?
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 16:06Jag har tänkt (...) springa ett långpass själv ikväll, så något lån behövs ej! 😉
Jag har tänkt (...) springa ett långpass själv ikväll, så något lån behövs ej! 😉
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 17:18Håller med Nicklas, det är mer ett misslyckande om passet inte riktigt blir som man tänkt sig än fusk. Och att misslyckas är nästan värre... Skulle springa ett långpass härom dagen och tog helt slut efter en mil. Jag kände mig fruktansvärt misslyckad men
Håller med Nicklas, det är mer ett misslyckande om passet inte riktigt blir som man tänkt sig än fusk. Och att misslyckas är nästan värre... Skulle springa ett långpass härom dagen och tog helt slut efter en mil. Jag kände mig fruktansvärt misslyckad men
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 17:24Ja att mixtra med klockor o dyligt ser jag som fusk. Men jag menade om man kan anse en vila som man räknar in i tiden det tar att springa 5 km som fusk. Jag pratar bara om en enkel träning. Men tycker att jag fått bra svar. Inget fel att ta en vila om jag
Ja att mixtra med klockor o dyligt ser jag som fusk. Men jag menade om man kan anse en vila som man räknar in i tiden det tar att springa 5 km som fusk. Jag pratar bara om en enkel träning. Men tycker att jag fått bra svar. Inget fel att ta en vila om jag
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 17:30Om man låter en snabbare löpare springa ett lopp i sitt eget namn för att få en snygg tid tycker jag att man fuskar. Men hur i hela fridens namn man ska kunna fuska på sin egen träning förstår jag inte. Om jag säger att jag springer milen på x minuter och
Om man låter en snabbare löpare springa ett lopp i sitt eget namn för att få en snygg tid tycker jag att man fuskar. Men hur i hela fridens namn man ska kunna fuska på sin egen träning förstår jag inte. Om jag säger att jag springer milen på x minuter och
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 18:16Om lögnen ligger till grund för någon fördel, t ex förbättrad kommunstatistik på sätt in valfri löparsajt, är det förstås fusk.
Om lögnen ligger till grund för någon fördel, t ex förbättrad kommunstatistik på sätt in valfri löparsajt, är det förstås fusk.
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 18:22Japp, för då ingår lögnen i någon form av kraftmätning.
Japp, för då ingår lögnen i någon form av kraftmätning.
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 18:27För övrigt tillhör jag dom som stoppar klockan när jag pausar på träningspass. Detta för att det för mig är intressantare att se vilket tempo jag tränat i än hur lång tid det tagit.
Om någon annan kikar i min träningskalender och uppfattar det felaktigt
För övrigt tillhör jag dom som stoppar klockan när jag pausar på träningspass. Detta för att det för mig är intressantare att se vilket tempo jag tränat i än hur lång tid det tagit.
Om någon annan kikar i min träningskalender och uppfattar det felaktigt
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 19:29Det som jag egentligen menade var väl om jag med gott samvete kan säga att jag sprungit 5 km trots att jag vilat lite emellan (H)
Det som jag egentligen menade var väl om jag med gott samvete kan säga att jag sprungit 5 km trots att jag vilat lite emellan (H)