Quote from Catharina Brattlin on 12 August 2012, 21:59🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 21:02Då gör jag tvärtemot Sylvia: I intervallpass stannar jag inte klockan, gå/jogg/ståvilan är ju en del av träningspasset. I distanspassen stannar jag dock klockan vid rödljus/pisse/hälsa på folk/you-name-it-pauser för att inte fuska till mig för mycket trän
Då gör jag tvärtemot Sylvia: I intervallpass stannar jag inte klockan, gå/jogg/ståvilan är ju en del av träningspasset. I distanspassen stannar jag dock klockan vid rödljus/pisse/hälsa på folk/you-name-it-pauser för att inte fuska till mig för mycket trän
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 22:25Fusk? Är funbeat en tävling? Måste ha missat det.
Spring och var glad och bry dig inte om vad andra säger... (t.ex. jag)
Fusk? Är funbeat en tävling? Måste ha missat det.
Spring och var glad och bry dig inte om vad andra säger... (t.ex. jag)
Quote from Catharina Brattlin on 13 August 2012, 22:34"I distanspassen stannar jag dock klockan vid rödljus/pisse/hälsa på folk/you-name-it-pauser för att inte fuska till mig för mycket träningstid."
Jag stannar aldrig vid rödljus, pissar aldrig eller hälsar på folk när jag tränar. (H)
Skämt åsido. Underba
"I distanspassen stannar jag dock klockan vid rödljus/pisse/hälsa på folk/you-name-it-pauser för att inte fuska till mig för mycket träningstid."
Jag stannar aldrig vid rödljus, pissar aldrig eller hälsar på folk när jag tränar. (H)
Skämt åsido. Underba
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 05:55Fast det är ju stor skillnad på att stanna mitt i en intervall eller tröskelpass för att flåsa utan att stanna klockan. Och på att stanna och knyta skosnöret mitt under ett distanspass. Det är ju knappast så att jag inte kan springa en mil, itan måste reg
Fast det är ju stor skillnad på att stanna mitt i en intervall eller tröskelpass för att flåsa utan att stanna klockan. Och på att stanna och knyta skosnöret mitt under ett distanspass. Det är ju knappast så att jag inte kan springa en mil, itan måste reg
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 06:42Eller hur. 🙂 De tillfällen där stanna och flåsa behövs är ju på tröskel- och intervallpassen och då går det ju inte an att stanna mitt i. Då sabbas ju allt. 🙂 På lugnare pass är åtminstone för mig ansträngningsnivån så pass låg att ett stopp inte har
Eller hur. 🙂 De tillfällen där stanna och flåsa behövs är ju på tröskel- och intervallpassen och då går det ju inte an att stanna mitt i. Då sabbas ju allt. 🙂 På lugnare pass är åtminstone för mig ansträngningsnivån så pass låg att ett stopp inte har
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 07:54Jag behöver inte oroa mig för att nån ska tycka jag är snabb 😉 . Och i de flesta fall så handlar det kanske om nån minut eller två stopptid när jag passerar centrum på väg hem från jobbet, och stoppar jag klockan frestas jag mindre att vara trafikfarlig
Jag behöver inte oroa mig för att nån ska tycka jag är snabb 😉 . Och i de flesta fall så handlar det kanske om nån minut eller två stopptid när jag passerar centrum på väg hem från jobbet, och stoppar jag klockan frestas jag mindre att vara trafikfarlig
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 08:10Jag är också tillräckligt långsam och ointressant för att kunna ta det med knosende ro. 🙂
Jag är också tillräckligt långsam och ointressant för att kunna ta det med knosende ro. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 09:13Funbeat är ju en tävling ibland, och då en tävling i att samla tränngsminuter, då kan det bli känsligt med skräptid som råkar åka med, toabesök, rödljus och skosnören, eller andhämtningar ...
Funbeat är ju en tävling ibland, och då en tävling i att samla tränngsminuter, då kan det bli känsligt med skräptid som råkar åka med, toabesök, rödljus och skosnören, eller andhämtningar ...
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 11:52Förändras träningseffekten beroende på om man stannar klockan eller inte?
Förändras träningseffekten beroende på om man stannar klockan eller inte?