Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 19:33Klart du kan. 🙂
Klart du kan. 🙂
Quote from Magnus Gelang on 12 August 2012, 19:46Nej jag skulle inte säga att jag sprungit 5 km om jag hade tagit en vilopaus mitt i.
Nej jag skulle inte säga att jag sprungit 5 km om jag hade tagit en vilopaus mitt i.
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 19:54Ibland tar man ju t.o.m lunchrast mitt i passet, speciellt riktigt långa socialpass. Jag säger ändå att jag sprang 30 eller 40 km eller vad totalen nu blir. Samma sak då jag kör intervaller med ståvila. Totalen registreras som sprungen. Inget konstigt all
Ibland tar man ju t.o.m lunchrast mitt i passet, speciellt riktigt långa socialpass. Jag säger ändå att jag sprang 30 eller 40 km eller vad totalen nu blir. Samma sak då jag kör intervaller med ståvila. Totalen registreras som sprungen. Inget konstigt all
Quote from Catharina Brattlin on 12 August 2012, 20:36Jag stoppar aldrig klockan om jag skulle behöva, eller vilja, stanna för att snittempot på passet då skulle bli falskt för högt. Bevisligen har jag ju kutat lite för snabbt för att jag ska mäkta med tempot och därför behöver vila och då blir ju inte snitt
Jag stoppar aldrig klockan om jag skulle behöva, eller vilja, stanna för att snittempot på passet då skulle bli falskt för högt. Bevisligen har jag ju kutat lite för snabbt för att jag ska mäkta med tempot och därför behöver vila och då blir ju inte snitt
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 20:42Det låter väl klokt att du stoppar klockan om du stannar för att du sprungit för fort. Alla sätt är bra, bara man sjäv vet vad man gör. 🙂
Det låter väl klokt att du stoppar klockan om du stannar för att du sprungit för fort. Alla sätt är bra, bara man sjäv vet vad man gör. 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 12 August 2012, 20:53Jo, fast jag stoppar ju aldrig klockan. 🙂
OM jag skulle göra det hade jag reggat det som ett intervallpass och inte som ett distanspass.
Sorry, om jag var otydlig.
Jo, fast jag stoppar ju aldrig klockan. 🙂
OM jag skulle göra det hade jag reggat det som ett intervallpass och inte som ett distanspass.
Sorry, om jag var otydlig.
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 21:28Jag tog paus (massage) när jag sprang Lidingö
Hävdar trots det att jag har sprungit 3 mil.
Jag tog paus (massage) när jag sprang Lidingö
Hävdar trots det att jag har sprungit 3 mil.
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 21:30Nänänä, nu har du fuskat! 🙂
Nänänä, nu har du fuskat! 🙂
Quote from Elias Engqvist on 12 August 2012, 21:31Erik: Spring om, spring rätt!
Erik: Spring om, spring rätt!
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 21:33Sylvia, nu såg jag att jag tappade ett inte i inlägget ovan om att stoppa klockan. Sorry! 🙂
Sylvia, nu såg jag att jag tappade ett inte i inlägget ovan om att stoppa klockan. Sorry! 🙂