Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag tror folk om gott, så jag skyller på ungdomligt oförstånd. Men det går alltid att rätta till i efterhand.

Kan inte på allvar tro att någon 60+are som inte sprungit ställt sig på någon prispall. Inte heller att ingen reagerat över en en 25-åring på denna prispall. Det var väl ingen fysik prispall, eller hur? Ni talar om den mentala pallen, inte sant? (H)

Det är ingen fysisk prispall men man får en liten buckla hemskickad när man är topp tre.

Rapportera fakta till arrangören, Björn. Det har jag gjort ett flertal gånger jag upptäckt oegentligheter i resultatlistor eller på banan. Fusk är fusk och det är de som är ärliga och följer reglerna som drabbas.

Och det märkliga är att det t.o.m. föreko

Fusk är fusk är fusk!

Helt klart fusk att tävla i felaktig grupp.

Jag skulle säga regelbrott snarare än fusk. Fusk appelerar på ett uppsåtsrekvisit som förmodlingen inte finns. Den som är kapabel att göra en så bra tid att det inbringar en pallplats oavsett åldersklass vill säkert hellre göra det resultatet i sitt eget

Precis som Erik har jag oxå rapporterat ett antal fuskare till kansliet, men då menar jag verkligen fuskare = deltagare som inte har sprungit hela vägen, i ngt fall oxå uppenbara fall av killar som har sprungit med nrlappar som tillhör tjejer, som lett ti

Varför skall vanliga föreningar gör något som vinstdrivande företag inte lyckas med?

SJ och Flyg har stopp för överlåtande.

"Jag har väldigt svårt att se varför den ursprunglige ägaren ska behövas hängas ut på Björns blogg, med uppgifter om vad hans villa har kostat och en rad andra saker som inte har med detta att göra."

För han som hade möjlighet att välja på att sälja/ge s

Fusk blir det i samma ögonblick som den felaktige medaljören får medaljen med posten och inte omedelbart returnerar den till kansliet med syftet att skapa rättvisa.

Fram till dess handlar det mer om olyckliga omständigheter och antagligen en god portion