Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 13:10Det är väl dags att klargöra att ingen vet om 61-åringen tagit emot något pris eller inte, bara rena spekulationer. Medaljen 25-åringen fick är väl bara en medalj som alla får då de går i mål.
Jag hävdar att den enda som bevisligen gjort helt fel är Björ
Det är väl dags att klargöra att ingen vet om 61-åringen tagit emot något pris eller inte, bara rena spekulationer. Medaljen 25-åringen fick är väl bara en medalj som alla får då de går i mål.
Jag hävdar att den enda som bevisligen gjort helt fel är Björ
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 13:23Viktor: (t+)
Sicken tramstråd.
Det är naturligtvis inte fråga om annat än att en startplats har överlåtits, förmodligen utan tanke på att det skulle påverka någon annan. Detta sker helt öppet, bl a här på fb och är i det närmaste accepterat. Att det bli
Viktor: (t+)
Sicken tramstråd.
Det är naturligtvis inte fråga om annat än att en startplats har överlåtits, förmodligen utan tanke på att det skulle påverka någon annan. Detta sker helt öppet, bl a här på fb och är i det närmaste accepterat. Att det bli
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 13:23Björn har inte brutit mot några regler (möjligen etiska/moraliska om man, som vissa anser, hängt ut någon offentligt).
25-åringen och 61-åringen har definitivt brutit mot reglerna. Punkt.
Björn har inte brutit mot några regler (möjligen etiska/moraliska om man, som vissa anser, hängt ut någon offentligt).
25-åringen och 61-åringen har definitivt brutit mot reglerna. Punkt.
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 13:35Stefan: Vad säger PUL om att hänga ut folk? Det känns som 100 gånger grövre än att byta nummerlapp.
Stefan: Vad säger PUL om att hänga ut folk? Det känns som 100 gånger grövre än att byta nummerlapp.
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 13:50Nu har jag ingen jurist men tror inte att PUL är relevant här. Någon får gärna rätta mig (vilket inte lär dröja om man känner forumet här) 😉
Nu har jag ingen jurist men tror inte att PUL är relevant här. Någon får gärna rätta mig (vilket inte lär dröja om man känner forumet här) 😉
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 14:13Nu är ju Björn journalist och borde känna till vad som är tillåtet eller inte, men jag tycker ändå inte att den grabben han har hängt ut förtjänar detta, speciellt inte utan han själv får uttala sig innan han blir uthängd. Det är väl praxis annars?
Nu är ju Björn journalist och borde känna till vad som är tillåtet eller inte, men jag tycker ändå inte att den grabben han har hängt ut förtjänar detta, speciellt inte utan han själv får uttala sig innan han blir uthängd. Det är väl praxis annars?
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 14:15Den som bevisligen gjort fel är mannen som överlät sin nummerlapp helt emot loppets regler.
Den som bevisligen gjort fel är mannen som överlät sin nummerlapp helt emot loppets regler.
Quote from Mari Johansson on 17 September 2010, 14:26Björn gjorde helt rätt. (t+) Skulle inte tveka en sekund om jag själv blivit drabbad.
Arrangören är ju ganska klara med att de inte kör med nummerlappsöverlåtelse. Fine! Då är det detta som gäller! Klarar man inte av en sådan enkel regel får man skylla s
Björn gjorde helt rätt. (t+) Skulle inte tveka en sekund om jag själv blivit drabbad.
Arrangören är ju ganska klara med att de inte kör med nummerlappsöverlåtelse. Fine! Då är det detta som gäller! Klarar man inte av en sådan enkel regel får man skylla s
Quote from Mari Johansson on 17 September 2010, 14:28Grabben är uthängd med bild. Vi vet ju inte vad han heter eftersom han springer i en annans namn. Undrar vad som hänt om han hade segnat ner på gatan medvetslös? Jag har för mig det drabbade en i Göteborgsvarvet som sprang med köpt lapp.
Grabben är uthängd med bild. Vi vet ju inte vad han heter eftersom han springer i en annans namn. Undrar vad som hänt om han hade segnat ner på gatan medvetslös? Jag har för mig det drabbade en i Göteborgsvarvet som sprang med köpt lapp.
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 14:32Är man "uthängd" om det bara är en bild, ganska grynig och dålig bild, dessutom från en uppenbart publik källa? Det var väl att tänja begreppet lite väl mycket, tycker jag....
Håller med Stefan Manning fullständigt i övrigt. (t+)
Är man "uthängd" om det bara är en bild, ganska grynig och dålig bild, dessutom från en uppenbart publik källa? Det var väl att tänja begreppet lite väl mycket, tycker jag....
Håller med Stefan Manning fullständigt i övrigt. (t+)