Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 14:36Funderade på hur det skulle se ut om den som sålt sin nummerlapp sen använder tiden för att seeda sig i ett annat lopp, tiden är ju satt i säljarens namn och kan alltså användas om säljaren så vill och tror sig komma undan med det. Tycker man det är okej
Funderade på hur det skulle se ut om den som sålt sin nummerlapp sen använder tiden för att seeda sig i ett annat lopp, tiden är ju satt i säljarens namn och kan alltså användas om säljaren så vill och tror sig komma undan med det. Tycker man det är okej
Quote from Jonny Persson on 17 September 2010, 14:38Det är aldrig ok att springa i annans namn eller att låta någon annan springa i ens namn.
Det är aldrig ok att springa i annans namn eller att låta någon annan springa i ens namn.
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 14:43Enligt PUL får man publicera namn och bild, men man får inte kränka. Vad som sedan är att kränka någon är en annan fråga....
Enligt PUL får man publicera namn och bild, men man får inte kränka. Vad som sedan är att kränka någon är en annan fråga....
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 14:44Det var väl uppe i början? Att det förekommer att andra kör seedninglopp åt folk som inte vill/kan/orkar köra dem själv.
Det lagliga i det här ... Förtal?
Vill minnas att Flashback åkte dit för några år sedan då de lagt ut en dom (offentlig handling) på
Det var väl uppe i början? Att det förekommer att andra kör seedninglopp åt folk som inte vill/kan/orkar köra dem själv.
Det lagliga i det här ... Förtal?
Vill minnas att Flashback åkte dit för några år sedan då de lagt ut en dom (offentlig handling) på
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 14:50Vad jag vet så varnar ALLA lopp för att springa under falskt namn just för den händelse att man hamnar i en olycka eller blir sjuk under loppet.
Sedan är frågan också hur mkt funktionärerna är beredda att agera "polis", nu senast på Tjejmilen hade vi ju
Vad jag vet så varnar ALLA lopp för att springa under falskt namn just för den händelse att man hamnar i en olycka eller blir sjuk under loppet.
Sedan är frågan också hur mkt funktionärerna är beredda att agera "polis", nu senast på Tjejmilen hade vi ju
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 14:50Jag känner inte till Björn Suneson som journalist men en viss sådan talang lyser igenom i hans rader här ovan "Tycker du att det är fusk eller helt OK? Jag har bildbeviset på min hemsida"
1. Finns det bara två ställningstaganden "fusk" eller "helt OK"? N
Jag känner inte till Björn Suneson som journalist men en viss sådan talang lyser igenom i hans rader här ovan "Tycker du att det är fusk eller helt OK? Jag har bildbeviset på min hemsida"
1. Finns det bara två ställningstaganden "fusk" eller "helt OK"? N
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 14:55Jag föreställer mig att han nog satt igång det här en aning i affekt.
Skulle han fått som ett jobb att skriva om "N Johansson" som råkat ut för samma sak hade kanske ett större proffessionelt omdöme varit med. Och kanske inte, det finns många sorters skr
Jag föreställer mig att han nog satt igång det här en aning i affekt.
Skulle han fått som ett jobb att skriva om "N Johansson" som råkat ut för samma sak hade kanske ett större proffessionelt omdöme varit med. Och kanske inte, det finns många sorters skr
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 14:56Mikael, där satte du ord på mina tankar precis! (t+)
Mikael, där satte du ord på mina tankar precis! (t+)
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 14:57Meh!
Lugna ner er nu några hekto. Det är skillnad på motion och tävling. I det här fallet påverkade nummeröverlappsöverlåtelsen ett tävlingsresultat, och det var ju olyckligt för alla parter. Björn Sunesson som fick fel placering, vilket snabbt kommer at
Meh!
Lugna ner er nu några hekto. Det är skillnad på motion och tävling. I det här fallet påverkade nummeröverlappsöverlåtelsen ett tävlingsresultat, och det var ju olyckligt för alla parter. Björn Sunesson som fick fel placering, vilket snabbt kommer at
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 15:02Som sagt gäller det seedningsgränser så lär rätt många motionärer också kunna drabbas?
Som sagt gäller det seedningsgränser så lär rätt många motionärer också kunna drabbas?