Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 15:43Tycker för övrigt att Björn S är en intressant person med häftiga löpupplevelser i bagaget. Om man läser det länkade blogginlägget så verkar han inte tillhöra den djupt sårade typen. Följande passage tyder på det:
"Jag tror inte att det ligger något ont
Tycker för övrigt att Björn S är en intressant person med häftiga löpupplevelser i bagaget. Om man läser det länkade blogginlägget så verkar han inte tillhöra den djupt sårade typen. Följande passage tyder på det:
"Jag tror inte att det ligger något ont
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 15:53Bildpubliceringen är inte bara onödig, utan med största sannolikhet även olaglig. Bilderna är hämtade från MarathonFotos webshop, och MarathonFoto har därmed upphovsrätten. Spelar ingen roll att Björn skriver "Foto: MarathonFotos" (sic!) vid bilden, utan
Bildpubliceringen är inte bara onödig, utan med största sannolikhet även olaglig. Bilderna är hämtade från MarathonFotos webshop, och MarathonFoto har därmed upphovsrätten. Spelar ingen roll att Björn skriver "Foto: MarathonFotos" (sic!) vid bilden, utan
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 15:54Undrar hur många här som skulle reagerat på ett så förhållandevis sakligt och sansat sätt som Björn ändå gjorde?
Jag hade blivit skitsne och rykt & puffat som ett gammalt ånglok ifall samma sak hände mig.
OK, kanske inte jättesnällt av B.S. men överlåta
Undrar hur många här som skulle reagerat på ett så förhållandevis sakligt och sansat sätt som Björn ändå gjorde?
Jag hade blivit skitsne och rykt & puffat som ett gammalt ånglok ifall samma sak hände mig.
OK, kanske inte jättesnällt av B.S. men överlåta
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 15:57Seedning innebär att folk rangordnas och om en tävling är seedningsgrundande så lär deltagare kunna förlora placeringar om ulvar springer som får - i det fall får springer som ulvar så ramlar det åt andra hållet, men det innebär knappast att det jämnar ut
Seedning innebär att folk rangordnas och om en tävling är seedningsgrundande så lär deltagare kunna förlora placeringar om ulvar springer som får - i det fall får springer som ulvar så ramlar det åt andra hållet, men det innebär knappast att det jämnar ut
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 10:12Intressanta synpunkter, även från dem som kritiserar mig. Bra att debatten vidgats till att inte bara gälla mitt fall utan svårigheterna i största allmänhet att överlåta nummerlappen till någon annan. Här måste arrangörerna bli mycket generösare och då sl
Intressanta synpunkter, även från dem som kritiserar mig. Bra att debatten vidgats till att inte bara gälla mitt fall utan svårigheterna i största allmänhet att överlåta nummerlappen till någon annan. Här måste arrangörerna bli mycket generösare och då sl
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 10:19Underligt nog så verkar du tycka att ditt agerande på din hemsida mot vederbörande är ok.
Du borde jobba på "Vänt i Häcken" istället.
Underligt nog så verkar du tycka att ditt agerande på din hemsida mot vederbörande är ok.
Du borde jobba på "Vänt i Häcken" istället.
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 12:03Varför skall man behöva läsa om detta på alla forum.
Hade det inte varit bättre att först kontakta Löparkansliet eller vederbörande och försökt lösa det på ett snyggt sätt.
Sedan kunde man postat frågan utan att peka ut någon.
Då hade man löst det sn
Varför skall man behöva läsa om detta på alla forum.
Hade det inte varit bättre att först kontakta Löparkansliet eller vederbörande och försökt lösa det på ett snyggt sätt.
Sedan kunde man postat frågan utan att peka ut någon.
Då hade man löst det sn
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 12:52Björn, resultatlistan som ligger ute är preliminär. Den officiella resultatlistan kommer inte än på ett par veckor. Det stod i bladet man fick hem med startbeviset. (Som jag inte har kvar. Minns inte exakt vad det stod.) Förmodligen blir felet rättat till
Björn, resultatlistan som ligger ute är preliminär. Den officiella resultatlistan kommer inte än på ett par veckor. Det stod i bladet man fick hem med startbeviset. (Som jag inte har kvar. Minns inte exakt vad det stod.) Förmodligen blir felet rättat till
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 13:32Man kan tycka att Björn överreagerar, och det gör han kanske. Att han blev tvärilsken är väl fullt naturligt?
Men man kan banne mig inte tycka att det är OK att bryta mot reglerna. Skall var och en läsa genom reglerna och bocka för de detaljer som han hå
Man kan tycka att Björn överreagerar, och det gör han kanske. Att han blev tvärilsken är väl fullt naturligt?
Men man kan banne mig inte tycka att det är OK att bryta mot reglerna. Skall var och en läsa genom reglerna och bocka för de detaljer som han hå
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 13:46I cykel så finns det regler för hur protester går till och sedan så blir resultatlistan officiell.
Frågan kvarstår om Björne har lämnat in en protest i rätt tid, eller han mest har ett annat syfte med sin hemsidas kommentarer kring personen som troligtvi
I cykel så finns det regler för hur protester går till och sedan så blir resultatlistan officiell.
Frågan kvarstår om Björne har lämnat in en protest i rätt tid, eller han mest har ett annat syfte med sin hemsidas kommentarer kring personen som troligtvi