Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 15:10Att seeda sig på felaktiga grunder borde väl falla under bedrägeri och/eller urkundsförfalskning?
Att seeda sig på felaktiga grunder borde väl falla under bedrägeri och/eller urkundsförfalskning?
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 15:11Lingling: Hur då?
Man kan väl anta att det är lika vanligt att den som övertar en nummerlapp springer fortare som långsammare än nummerlappens ägare. Isåfall påverkar det inte seedningsgränserna till nästa års lopp.
Och skulle man ändå anta att någon me
Lingling: Hur då?
Man kan väl anta att det är lika vanligt att den som övertar en nummerlapp springer fortare som långsammare än nummerlappens ägare. Isåfall påverkar det inte seedningsgränserna till nästa års lopp.
Och skulle man ändå anta att någon me
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 15:19Tycker inte det är speciellt upprörd stämning i tråden. Björn har en fundering och olika personer har gett sin syn på saken. Är det ointressant så är det bara att markera tråden som detta. Vill man diskutera så ska man väl få göra det. (Känns mer intressa
Tycker inte det är speciellt upprörd stämning i tråden. Björn har en fundering och olika personer har gett sin syn på saken. Är det ointressant så är det bara att markera tråden som detta. Vill man diskutera så ska man väl få göra det. (Känns mer intressa
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 15:26Som någon nämnde här är det skillnad att överlåta nummerlapp på en tävling jämfört med ett motionslopp. I det här fallet är det ett SM.
Jag tycker...
1. att han som överlät lappen gjorde ett stort misstag
2. att arrangörerna ska hålla bättre koll eller
Som någon nämnde här är det skillnad att överlåta nummerlapp på en tävling jämfört med ett motionslopp. I det här fallet är det ett SM.
Jag tycker...
1. att han som överlät lappen gjorde ett stort misstag
2. att arrangörerna ska hålla bättre koll eller
Quote from Jonny Persson on 17 September 2010, 15:28Nu var det inte veteran-SM så i just det här fallet så var det inga placeringar som stod på spel. I riktiga SM så hade det upptäckts om någon av de tre första var någon annan än tänkt.
Nu var det inte veteran-SM så i just det här fallet så var det inga placeringar som stod på spel. I riktiga SM så hade det upptäckts om någon av de tre första var någon annan än tänkt.
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 15:31Vad svamlar du om David Gählman?
Vad svamlar du om David Gählman?
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 15:33Givetvis är det mot reglerna att springa i annans namn. Lika mycket som om jag gick på death metal-konsert iklädd pvc-overall.
Det jag funderar över är istället huruvida man ska kasta upp bilder på en person som med stor sannolikhet inte har haft målet
Givetvis är det mot reglerna att springa i annans namn. Lika mycket som om jag gick på death metal-konsert iklädd pvc-overall.
Det jag funderar över är istället huruvida man ska kasta upp bilder på en person som med stor sannolikhet inte har haft målet
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 15:38Hade inte Sthlm halvmarathon SM-status i alla klasser? My bad i så fall.
Hade inte Sthlm halvmarathon SM-status i alla klasser? My bad i så fall.
Quote from Jonny Persson on 17 September 2010, 15:40Nope Niclas. Det är om en månad i Bålsta. Så det här är bara frågan om att få en liten buckla. Iofs fin men... 🙂
Nope Niclas. Det är om en månad i Bålsta. Så det här är bara frågan om att få en liten buckla. Iofs fin men... 🙂
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 15:40Okay, David GÖhlman, jag tror jag förstår vad du menar nu, inlägget jag skrev om att du skulle sköta om att bestämma vilka regler och lagar som är okay att bryta mot verkar ha försvunnit. Förmodligen handhavandefel av mig. SORRY.
Okay, David GÖhlman, jag tror jag förstår vad du menar nu, inlägget jag skrev om att du skulle sköta om att bestämma vilka regler och lagar som är okay att bryta mot verkar ha försvunnit. Förmodligen handhavandefel av mig. SORRY.