Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 07:52Men Björn, måste du krossposta detta på alla forum? Hade det inte räckt med en enkel anmälan till arrangören?
Men Björn, måste du krossposta detta på alla forum? Hade det inte räckt med en enkel anmälan till arrangören?
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 08:23Varför inte kontakta vederbörande?
Varför inte kontakta vederbörande?
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 09:26@ Fp. David ¤
+1
@ Fp. David ¤
+1
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 09:54Björn ställer ju en fråga, en liten undersökning. Jag uppfattar det som anledning till att frågan ställs just här. Det säljs och byts nummerlappar lite överallt och det man kanske inte tänker på är att det kan ställa till med sånt här.
Jag fick mig i all
Björn ställer ju en fråga, en liten undersökning. Jag uppfattar det som anledning till att frågan ställs just här. Det säljs och byts nummerlappar lite överallt och det man kanske inte tänker på är att det kan ställa till med sånt här.
Jag fick mig i all
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 10:17Det finns mer än en fråga här.
1. Björn Suneson säger "fusk" vilket innefattar ett uppsåt. Den anklagelsen tål att nagelfaras. Med vilken rätt och vilket faktaunderlag kastar man ut det på internet?
2. Frågan vad man tycker om regelbrottet och dess kons
Det finns mer än en fråga här.
1. Björn Suneson säger "fusk" vilket innefattar ett uppsåt. Den anklagelsen tål att nagelfaras. Med vilken rätt och vilket faktaunderlag kastar man ut det på internet?
2. Frågan vad man tycker om regelbrottet och dess kons
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 10:36Såklart det är fusk. Är han inte 60 år så ska han inte springa i 60 årsklassen.
Inte ska du ge bort en SM medalj.
Såklart det är fusk. Är han inte 60 år så ska han inte springa i 60 årsklassen.
Inte ska du ge bort en SM medalj.
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 10:41Å andra sidan är det bra att det kommer upp till diskussion. Var går gränsen? Om det hade varit en kille som sprungit in som trea i damklassen med övertagen nummerlapp?
Det bästa, i mitt tycke, är en andrahandsmarknad som styrs av arrangören. Detta har f
Å andra sidan är det bra att det kommer upp till diskussion. Var går gränsen? Om det hade varit en kille som sprungit in som trea i damklassen med övertagen nummerlapp?
Det bästa, i mitt tycke, är en andrahandsmarknad som styrs av arrangören. Detta har f
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 12:10Tror att killen fått lappen för att ursprungsägaren bestämde sig för att inte springa, av någon anledning. Det slumpade sig så att den utpekade 25-åringen (förmodligen snart känd för sitt samröre med kriminella organisationer som OG och Fucked 4 Life) spr
Tror att killen fått lappen för att ursprungsägaren bestämde sig för att inte springa, av någon anledning. Det slumpade sig så att den utpekade 25-åringen (förmodligen snart känd för sitt samröre med kriminella organisationer som OG och Fucked 4 Life) spr
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 12:20Oavsett uppsåt hos den som sprang och den som överlät nummerlappen så, kan vi som läst om det här säga att det är OK att lämna över en nummerlapp?
Till en som springer mkt fortare än man själv skulle gjort även om man haft sin absolut bästa dag?
Den som
Oavsett uppsåt hos den som sprang och den som överlät nummerlappen så, kan vi som läst om det här säga att det är OK att lämna över en nummerlapp?
Till en som springer mkt fortare än man själv skulle gjort även om man haft sin absolut bästa dag?
Den som
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 13:01Bra att saken kommer upp till diskussion. Bäst vore väl om arrangörerna tog sitt förnuft till fånga och tillät att man överlåter sin nummerlapp, förståss.
Men när det nu inte går i dagsläget, gör det förfarandet mer tillåtet bara för det? Nej, det tycker
Bra att saken kommer upp till diskussion. Bäst vore väl om arrangörerna tog sitt förnuft till fånga och tillät att man överlåter sin nummerlapp, förståss.
Men när det nu inte går i dagsläget, gör det förfarandet mer tillåtet bara för det? Nej, det tycker