Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 00:29På hemsidan står det att det bara finns två klassindelningar; damer och herrar. Klassindelningar i olika åldrar är alltså inte officiell, och därmed finns det inte officiella vinnare i olika ålderklasser?
På hemsidan står det att det bara finns två klassindelningar; damer och herrar. Klassindelningar i olika åldrar är alltså inte officiell, och därmed finns det inte officiella vinnare i olika ålderklasser?
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 10:12Nej. Och det är ju förmodligen som en följd av allt detta bytande av nummerlappar hit och dit så att man har noll koll.
Nej. Och det är ju förmodligen som en följd av allt detta bytande av nummerlappar hit och dit så att man har noll koll.
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 10:17Gör man klasserna tillräckligt snäva så blir alla vinnare.
Gör man klasserna tillräckligt snäva så blir alla vinnare.
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 10:34På resultatsidan kan man dock filtrera efter gängse åldersklasser, så även om det inte är officiellt så finns det listor även här.
På resultatsidan kan man dock filtrera efter gängse åldersklasser, så även om det inte är officiellt så finns det listor även här.
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 10:34Lysande Olle. (t+)
Lysande Olle. (t+)
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 10:47Resultaten går iaf in i officiell statistik eller hur var det nu? Oavsett om det finns officiella klasser eller inte?
Som "gamlingslöpare" tycker jag det är intressant att det finns korrekta tider som anger vad som är rimligt att tro att jag klarar .... U
Resultaten går iaf in i officiell statistik eller hur var det nu? Oavsett om det finns officiella klasser eller inte?
Som "gamlingslöpare" tycker jag det är intressant att det finns korrekta tider som anger vad som är rimligt att tro att jag klarar .... U
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 12:52Olles förslag är lysande och bör spridas och rekommenderas!
Olles förslag är lysande och bör spridas och rekommenderas!
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 16:41Förra året fick jag tips om en site där all statistik fanns. Gick att söka t.ex. på Göteborgsvarvet och alla födda t.ex. 53.
Är det någon som vet vilken site det var?
Förra året fick jag tips om en site där all statistik fanns. Gick att söka t.ex. på Göteborgsvarvet och alla födda t.ex. 53.
Är det någon som vet vilken site det var?
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 16:54Kan det vara här, Krister?
http://www.resultatjakt.se/
Kan det vara här, Krister?
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 22:38Tackar, precis den jag var ute efter. Jag har sökt på alla möjliga varianter på resultatxxxx men utan att komma på rätt.
Edit: Årets GV är inte uppdaterat ännu. Bara hoppas att det läggs in.
Tackar, precis den jag var ute efter. Jag har sökt på alla möjliga varianter på resultatxxxx men utan att komma på rätt.
Edit: Årets GV är inte uppdaterat ännu. Bara hoppas att det läggs in.