Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 08:26Tomas:
"Är det då fusk? Nej, men kom igen nu. I begreppet fusk ligger, åtminstone för mig, ett uppsåt att förbättra sitt resultat på otillåten väg."Är det inte precis detta som händer när en kille får farfars startnummer och vinner 70+ klassen?
Tomas:
"Är det då fusk? Nej, men kom igen nu. I begreppet fusk ligger, åtminstone för mig, ett uppsåt att förbättra sitt resultat på otillåten väg."
Är det inte precis detta som händer när en kille får farfars startnummer och vinner 70+ klassen?
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 08:29Två års avstängning för åldersdoping.
Två års avstängning för åldersdoping.
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 10:04"Är det inte precis detta som händer när en kille får farfars startnummer och vinner 70+ klassen?"
Ja, det var just det tråden handlade om från första början. Att en 22-åring får en M70 SM-guldmedalj hemskickad via posten och den riktige M70-medaljören b
"Är det inte precis detta som händer när en kille får farfars startnummer och vinner 70+ klassen?"
Ja, det var just det tråden handlade om från första början. Att en 22-åring får en M70 SM-guldmedalj hemskickad via posten och den riktige M70-medaljören b
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 10:19Rättelse: 22-åringens farfar som värmde sofflocket får SM-guldet i låddan. Naturligtvis! 😉
Rättelse: 22-åringens farfar som värmde sofflocket får SM-guldet i låddan. Naturligtvis! 😉
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 10:21Jag tror att jag har slängt ut frågan tidigare men aldrig fått nån kommentar....
Om man nu har köpt en annan persons nummerlapp, varför kan man då inte strunta i chipet och ta tider själv? Då får ju personen som inte springer rätteligen DNF, och den som
Jag tror att jag har slängt ut frågan tidigare men aldrig fått nån kommentar....
Om man nu har köpt en annan persons nummerlapp, varför kan man då inte strunta i chipet och ta tider själv? Då får ju personen som inte springer rätteligen DNF, och den som
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 10:45Och struntar man helt i nummerlapp så får man allt det utom medaljen helt utan kostnad! Viss risk för att någon nitisk funktionär försöker hindra en från att dricka sportdryck iofs men det får man ta 🙂
Och struntar man helt i nummerlapp så får man allt det utom medaljen helt utan kostnad! Viss risk för att någon nitisk funktionär försöker hindra en från att dricka sportdryck iofs men det får man ta 🙂
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 12:07Efter åratal av infekterad pajkastning är det nästan pinsamt så enkel och bra Olles idé är...
Det brukar visserligen krävas att man lämnar tillbaka chipet direkt efter målgång, men det går väl att lösa på något sätt. Värre är det med den typen av chip so
Efter åratal av infekterad pajkastning är det nästan pinsamt så enkel och bra Olles idé är...
Det brukar visserligen krävas att man lämnar tillbaka chipet direkt efter målgång, men det går väl att lösa på något sätt. Värre är det med den typen av chip so
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 12:26De chip som sitter på nummerlappen är ju bara att klippa bort. De sitter ju oftast som en egen liten flik.
De chip som sitter på nummerlappen är ju bara att klippa bort. De sitter ju oftast som en egen liten flik.
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 14:11Helt lysande Olle.
Helt lysande Olle.
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 14:34Ja och genom att visa legitimation vid nummerlappshämtningen så blir man berättigad att även få chip. Men jag tycker ändå det skall finnas möjlighet att byta namn. Låt oss säga 100:- fram till en vecka innan tävlingen och därefter 200:-. Ev. ingen möjligh
Ja och genom att visa legitimation vid nummerlappshämtningen så blir man berättigad att även få chip. Men jag tycker ändå det skall finnas möjlighet att byta namn. Låt oss säga 100:- fram till en vecka innan tävlingen och därefter 200:-. Ev. ingen möjligh