Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFuskarna på Varvet
You need to log in to create posts and topics.

Tror diskussionen redan har urartat och att TS tröttnat på att bli påhoppad med okvädingsord.

Det är väl bara bra att inte bara kontakta kanslierna och påtala att fusk förekommer? Om man skapar opinion så ökar sannolikheten att arrangörerna till slut än

Är det något som kansliet har med att göra och som hanteras innanför regelverket så är det den vägen man går.

Säger du detsamma om riksdagen?

Jag utnyttjar min demokratiska rättighet och deltager i valen vart fjärde år.
Ibland så blir det bra och andra gånger så blir det sämre.

Jag visste inte att kansliet var framröstat av deltagarna på GV.

Först o främst är det ju Göteborgsvarvet själva som skapar dessa "problem", förstår inte varför man inte kan överlåta sin startplats, funkar ju på alla andra stora arrangemang. Det är ju bara en organisationsfråga, sätt 1 eller 2 veckor då man får byta se

Inte för att vara den men i Stockholm får man inte heller göra det. har för mig att det är samma sak på New York marathon.

GV är inte ensamma om ha inställningen och tidigare i tråden fanns även exempel (kanske var NY?) där de även hade straff för de som inte sprang under sitt rätta identitet.
GV arrangörerna verkar dock inte vara med i denna tråd så vad som skrivs här har i

”Min fråga ställde jag mest för att jag inte förstod varför man behövde göra _mer_ än diskvalificera folk? Vad skulle syftet med det vara?”

Resonerar du på samma sätt om det gällt en anna tävling? Om t.ex. Usain Bolt sprungit (och vunnit) 100m för damer

"Jag har full förståelse för att du och andra inte tycker att detta är lika alvarligt som OS eller doping men du borde inse att den som tränat i flera år för att ta en SM-medalj har en annan syn på saken. Den som lagt ner hundratals träningstimmar för att

"Göteborgsvarvet och alla andra kallar det en tävling, då det har tidtagning och följer Friidrottsförbundets regler om tävlingar. Vad du eftersöker är motionslopp utan officiell tidtagning och resultatlistor, dvs lopp såsom Vårruset. Pratas mkt om ens tid