Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFuskarna på Varvet
You need to log in to create posts and topics.

Osäker på om jag följer med i din logik nu, men menar du att vi borde hugga 1,5 tår i taget? 😉

+1 finger och ena örsnibben om det nu måste till fysisk bestraffning.
Kan ev få bytas mot tatuering i pannan vilken vi får släppa öppen för förslag på motiv för i detta läge.

Tatuering i pannan är ju briljant! Att jag inte tänkte på det! 😀

Vad ska det stå?

Hmm... Jag vet inte... "Jag är inte så bra som man kan tro"? 😉

Hehe, bra förslag!
"GVLatmask? NOOT! Sprang på x:xx:xx"

Man skulle kunna ta fram en speciell "fusklogga" som fulingarna fick stämplat i pannan. Den skulle inte gå att tvätta av det närmsta året, vilket därmed innebar indirekt avstängning under begränsad tid.

Eller göra som romarna gjorde på den gamla goda tiden med folk som påstod att de var något som de inte möjligtvis kunde vara (enligt romarna själva) och helt enkelt spika upp dem på ett kors och låta dem förblöda. Då lär de aldrig mer delta! 😉

Nä, men m

Jag tycker väl att diskning i det aktuella loppet räcker. Vid upprepade fuskningar så kan kanske uteslutning börja bli rimligt.

Men många verkar bara försöka skämta bort hela frågeställningen. Är den för känslig kanske?

Den här diskussionen har varit några få seriösa inlägg, en del häxjakt, försvarstal och allmänt raljerande pga defensiv ställning och inte bry sig.

Svårt att föra en vettig diskussion i ett sådant klimat.

Än mer omotiverande är det säkert att oavsett di