Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFuskarna på Varvet
You need to log in to create posts and topics.

Nä, det är i.o.f.s sant. Jag hade gärna velat höra Björns svar också eftersom det var han som väckte frågorna. Det känns lite som att han släppte en bomb och sprang iväg... (?)

Vad ska då hända med alla gubbar och käringar som sprungit i yngre personers namn, och högaktningsfullt skiter i om de inte placerar sig på en veteranlista? Eller kvinnor som springer med mäns nummerlappar..?

Vill man springa med annans nummerlapp rekomm

"Men många verkar bara försöka skämta bort hela frågeställningen. Är den för känslig kanske?"
Det verkar så. Om man inte har några åsikter om detta fusk kan man ju avstå från att skriva i tråden. Som det är nu så blir tråden oöverskådlig p.g.a. allt trams

Jag tror att tråden spårar ur för att den bygger på en (i mitt tycke) överdriven reaktion från TS. Jag, och många med mig uppenbarligen, tycker inte att det här med nummerlappsbyte är något att hänga upp sig på, vilket gör det lätt att raljera över de som

Alternativ till diskvalificering vore att få namnet utbytt i resultatlistan så det blev rätt. (H)

Om man inte finner ämnet intressant kan man ju alltid markera tråden som ointressant istället för att raljera, förlöjliga, skriva ovidkomamnde saker osv (Detta gäller förstås inte David P 😉 ). Bara för att man inte tar ämnet på allvar så betyder inte det

"Om man inte finner ämnet intressant kan man ju alltid markera tråden som ointressant istället för att raljera, förlöjliga, skriva ovidkomamnde saker osv (Detta gäller förstås inte David P )."

Bara för att man slänger in lite överdrivna humoritiska insl

Om det på kort tid skapas mer än 20 st "överdrivet humoristiska inlägg" finns det en stor risk för att tråden kapas helt ok hållet. Är inte helt påläst vilka forumregler (skrivna eller oskrivna) som gäller på FB men man bör nog respektera trådskapare i al

För de som kommer ihåg mer än dagens lunch så hade Björne precis samma "problem" förra året.
Redan då så borde han koncentrera sin energi på att kommunicera med ansvariga på loppens kansli.
Tänk vad ett "motionsevent" kan ställa till det i universums nave

"Är inte helt påläst vilka forumregler (skrivna eller oskrivna) som gäller på FB men man bör nog respektera trådskapare i allmänhet."

Här på FB får man göra som man vill. Respektera trådskaparen? Han är knappt med och diskuterar alls! Hittills har han vä