Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 10:33"Hade jag tränat så hårt och ville åt medaljen, hade jag tävlat i seriösare tävlingar med färre deltagare som höll högre klass och där det kontrollerades noggrannare vem som sätter på sig nummerlappen innan alla började springa. "
Mitt senaste inlägg avs
"Hade jag tränat så hårt och ville åt medaljen, hade jag tävlat i seriösare tävlingar med färre deltagare som höll högre klass och där det kontrollerades noggrannare vem som sätter på sig nummerlappen innan alla började springa. "
Mitt senaste inlägg avs
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 11:30Ok. Fair enough. Jag fick i alla fall svar på min fråga, så jag är nöjd. 🙂
Ok. Fair enough. Jag fick i alla fall svar på min fråga, så jag är nöjd. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 11:01Kombinerat med en gammal hederlig medeltida skampåle att sitta fast i under hela loppet vid start/mål området
Kombinerat med en gammal hederlig medeltida skampåle att sitta fast i under hela loppet vid start/mål området
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 23:59Kollar man på bilderna på bästa tiderna 2012 års Göteborgsvarv i M75 och M70 så ser de rätt unga ut.
http://results.goteborgsvarvet.se/resultat/2012/index.php?pid=search
Kollar man på bilderna på bästa tiderna 2012 års Göteborgsvarv i M75 och M70 så ser de rätt unga ut.
http://results.goteborgsvarvet.se/resultat/2012/index.php?pid=search
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 10:22Jag har precis sålt min ShM-plats på grund av löparknä, så jag tillhör alltså syndarnas/fuskarnas skara.
Jag tycker det är synnerligen osmidigt av vissa arrangörer att inte tillåta namnändring - hur svårt kan det vara? Det funkar, som flera påpekat, på b
Jag har precis sålt min ShM-plats på grund av löparknä, så jag tillhör alltså syndarnas/fuskarnas skara.
Jag tycker det är synnerligen osmidigt av vissa arrangörer att inte tillåta namnändring - hur svårt kan det vara? Det funkar, som flera påpekat, på b
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 13:55Jag tycker det är bra att diskussionen har kommit upp igen. Trots att flera 100 inlägg är gjorda i den här tråden så har ingen sett problemet från det här hållet.
I grunden tycker jag att den som springer skall göra det under eget namn och har man fått/k
Jag tycker det är bra att diskussionen har kommit upp igen. Trots att flera 100 inlägg är gjorda i den här tråden så har ingen sett problemet från det här hållet.
I grunden tycker jag att den som springer skall göra det under eget namn och har man fått/k
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 14:04Det exemplet hade ju lätt kunnat undvikas om man fick byta namn.
Det exemplet hade ju lätt kunnat undvikas om man fick byta namn.
Quote from Jonny Persson on 15 May 2012, 14:12Ja men nu får man inte det och gillar man inte regelverket för en viss tävling är det bara att avstå. Även om jag håller med i sak att det vore en bra grej att kunna namnändra. Speciellt som det kostar skitmycket och blir fullt ohemult långt innan.
Ja men nu får man inte det och gillar man inte regelverket för en viss tävling är det bara att avstå. Även om jag håller med i sak att det vore en bra grej att kunna namnändra. Speciellt som det kostar skitmycket och blir fullt ohemult långt innan.
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 15:56De flesta "anhöriga"(som har med saken att göra) brukar känna till ifall Rune-Botvid springer eller är o reaktordyker i Tjernobyl.
De flesta "anhöriga"(som har med saken att göra) brukar känna till ifall Rune-Botvid springer eller är o reaktordyker i Tjernobyl.
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 21:55Jag sprang (om man räknar tiden 2,44 för att springa haha) under en annans namn. Fick startbeviset av en vän då hon inte kunde, jätteglad att jag fick chansen :). Ni pratade om att en olycka kan ske och familjen inte kan bli informerade om man springer un
Jag sprang (om man räknar tiden 2,44 för att springa haha) under en annans namn. Fick startbeviset av en vän då hon inte kunde, jätteglad att jag fick chansen :). Ni pratade om att en olycka kan ske och familjen inte kan bli informerade om man springer un