Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 16:56*asg* tack för att ni förgyller min dag med skratt! 😀
*asg* tack för att ni förgyller min dag med skratt! 😀
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 16:57En skampåle på varvet så regelbrytarna får bli bespottade av horderna av rättskaffens individer?
En skampåle på varvet så regelbrytarna får bli bespottade av horderna av rättskaffens individer?
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 17:06Kanske en sån där där man trähållare där man trär in huvud och händer och låta dem stekas i sol och frysa i regnet under några dagar?
Kanske en sån där där man trähållare där man trär in huvud och händer och låta dem stekas i sol och frysa i regnet under några dagar?
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 17:12..det bästa vore kanske att man fick byta namn, om vasaloppet fixar det, varför skulle inte Göteborgsvarvet och Stockholm Marathon inte kunna fixa det?
Alternativt skulle de kunna öppna anmälningsdagen mycket senare, så att de som anmäler sig vet om de k
..det bästa vore kanske att man fick byta namn, om vasaloppet fixar det, varför skulle inte Göteborgsvarvet och Stockholm Marathon inte kunna fixa det?
Alternativt skulle de kunna öppna anmälningsdagen mycket senare, så att de som anmäler sig vet om de k
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 17:16Då får friidrotten i Göteborg mindre inkomster?
Då får friidrotten i Göteborg mindre inkomster?
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 17:18äsch.. de skulle få ännu mera pengar om de tog kanske 200 kr för namnbytet..
äsch.. de skulle få ännu mera pengar om de tog kanske 200 kr för namnbytet..
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 17:20Det fodrar mer personal?
Det fodrar mer personal?
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 21:06Fryser personalen?
Fryser personalen?
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 23:03Skampåle finns redan på nätet, många motionärer som jympar på Friskis finns uthängda: "Bestraffningar Avstängda från all idrott"
http://www.rf.se/Arbetsrum/Tidningen_Svensk_Idrott/Bestraffningar/De som upprepade gånger fuskar, genom att ex alltid be s
Skampåle finns redan på nätet, många motionärer som jympar på Friskis finns uthängda: "Bestraffningar Avstängda från all idrott"
http://www.rf.se/Arbetsrum/Tidningen_Svensk_Idrott/Bestraffningar/
De som upprepade gånger fuskar, genom att ex alltid be s
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 00:49Då är det bara att hoppas att bloggaren får själslig ro, i alla fram till Stockholm halvmarathon då jag antar att vi kan få oss ett nytt snaskigt avslöjande...
Intressant kommentar som fanns i bloggartikeln:
"Varför stänger ni inte av pappan och sonen?
Då är det bara att hoppas att bloggaren får själslig ro, i alla fram till Stockholm halvmarathon då jag antar att vi kan få oss ett nytt snaskigt avslöjande...
Intressant kommentar som fanns i bloggartikeln:
"Varför stänger ni inte av pappan och sonen?