Quote from Funbeat user on 5 June 2011, 14:24Dum fråga: Hur fungerar det här i de stora loppen utomlands? New York, Berlin, Boston marathon t ex? Tjejmilen New York, Dublin m fl?
Dum fråga: Hur fungerar det här i de stora loppen utomlands? New York, Berlin, Boston marathon t ex? Tjejmilen New York, Dublin m fl?
Quote from Funbeat user on 5 June 2011, 14:37Tack. Det kan man kalla konsekvenser. Har de någon koll av identiteter?
Tack. Det kan man kalla konsekvenser. Har de någon koll av identiteter?
Quote from Jonny Persson on 5 June 2011, 15:03På Boston Marathon så måste du visa upp id-kort och startbevis när du hämtar nummerlappen som givetvis inte går att överlåta. Sen så förekommer det en del fusk ändå för det är ju inte så att du måste visa id vid starten.
På Boston Marathon så måste du visa upp id-kort och startbevis när du hämtar nummerlappen som givetvis inte går att överlåta. Sen så förekommer det en del fusk ändå för det är ju inte så att du måste visa id vid starten.
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 11:26Efter att jag lämnat in en protest mot att några löpare sprungit i annans namn på Stockholm Marathon har nu dessa personer strukits i den åldersindelade resultatlistan. Det gäller bland annat 7:an i M60 och 7:an i M50 men även några utanför topp tio. Pers
Efter att jag lämnat in en protest mot att några löpare sprungit i annans namn på Stockholm Marathon har nu dessa personer strukits i den åldersindelade resultatlistan. Det gäller bland annat 7:an i M60 och 7:an i M50 men även några utanför topp tio. Pers
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 13:00Av de 13 fuskare jag anmälde på Göteborgs Varvet har nu 10 diskats. Bra! Men troligtvis får de inte startförbud till nästa års tävling och Varvet har (ännu) inga planer på att tillåta omregistreringar eller återbetalning av startavgifter. Fusket lär därfö
Av de 13 fuskare jag anmälde på Göteborgs Varvet har nu 10 diskats. Bra! Men troligtvis får de inte startförbud till nästa års tävling och Varvet har (ännu) inga planer på att tillåta omregistreringar eller återbetalning av startavgifter. Fusket lär därfö
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 13:21Varför räcker det inte att de diskas?
Varför räcker det inte att de diskas?
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 16:19Jag tycker vi skall införa dödstraff för dessa förbrytare! Det är ju verkligen ett skandalöst uppträdande de uppvisar! Fy och skäms på er som inte låter er startplats förspillas utan låter andra springa istället!
Jag tycker vi skall införa dödstraff för dessa förbrytare! Det är ju verkligen ett skandalöst uppträdande de uppvisar! Fy och skäms på er som inte låter er startplats förspillas utan låter andra springa istället!
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 16:21Tur att pensionärerna tar till vara sin fritid.
Tur att pensionärerna tar till vara sin fritid.
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 16:48Eller kanske någon slags offentlig skampåle på någons blogg vore ett lagom straff? Man skulle kunna ha anslag i den lokala ica-butiken om att det bor fuskare i grannskapet?
Och givetvis spraya deras hus med hånande text.
Eller kanske någon slags offentlig skampåle på någons blogg vore ett lagom straff? Man skulle kunna ha anslag i den lokala ica-butiken om att det bor fuskare i grannskapet?
Och givetvis spraya deras hus med hånande text.
Quote from Christer Berg on 25 June 2011, 16:51Ett nationellt register över varvetförbrytarna enligt samma princip som det amerikanska sexual offender registry?
Fuskarna måste gå runt och få tillstånd från de boende innan de flyttar in i ett nytt område?
Nä, allvarligt. Det är en bra sak att du anmä
Ett nationellt register över varvetförbrytarna enligt samma princip som det amerikanska sexual offender registry?
Fuskarna måste gå runt och få tillstånd från de boende innan de flyttar in i ett nytt område?
Nä, allvarligt. Det är en bra sak att du anmä