Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 20:41http://www.youtube.com/watch?v=0gscut1p4kY&playnext=1&list=PL3ACF6B4752885650
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 20:48Jag har nya fuskavslöjanden på:
www.suneson.se
Jag har nya fuskavslöjanden på:
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 20:51Hur går det med dina protester?
Hur går det med dina protester?
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 22:41Precis David! Med lite enkla incitament och några statuerade exempel så främjas korrekt beteende och regelbeaktande.
Precis David! Med lite enkla incitament och några statuerade exempel så främjas korrekt beteende och regelbeaktande.
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 23:59Att ni bara orkar,kan någon för klar vad det är som är fusk,jag fattar inte.För mig är fusk att inte springa hela banan.Att inte springa hela Avenyn som exempel eller ännu värre varför ta vänster i Slotsskogen när man kan ta höger å då bara ha knappa sist
Att ni bara orkar,kan någon för klar vad det är som är fusk,jag fattar inte.För mig är fusk att inte springa hela banan.Att inte springa hela Avenyn som exempel eller ännu värre varför ta vänster i Slotsskogen när man kan ta höger å då bara ha knappa sist
Quote from Funbeat user on 4 June 2011, 00:03Efter att ha läst igenom diskussionen kan jag konstatera att de som tycker det är fusk verkar vara fokuserade på de personer som gör en bättre tid än vad den rättmätige ägaren till nummerlappen skulle gjort och väldigt lite nämns om de fall där en sämre l
Efter att ha läst igenom diskussionen kan jag konstatera att de som tycker det är fusk verkar vara fokuserade på de personer som gör en bättre tid än vad den rättmätige ägaren till nummerlappen skulle gjort och väldigt lite nämns om de fall där en sämre l
Quote from Funbeat user on 4 June 2011, 02:09Andreas, eftersom det inte ger någon fördel att lämna över lappen till en sämre deltagare så är det ju per definition inte fusk =)
Andreas, eftersom det inte ger någon fördel att lämna över lappen till en sämre deltagare så är det ju per definition inte fusk =)
Quote from Funbeat user on 4 June 2011, 06:07Det är per definition fusk eftersom arrangören har en regel att man inte får lämna över nummerlappen. Bryta mot arrangörens regler = fusk. Rent krasst sett oavsett om det dras någon fördel av det eller inte.
Det är per definition fusk eftersom arrangören har en regel att man inte får lämna över nummerlappen. Bryta mot arrangörens regler = fusk. Rent krasst sett oavsett om det dras någon fördel av det eller inte.
Quote from Funbeat user on 4 June 2011, 07:05Alla fusk lönar sig ju inte, Antag att du genar någonstans, men ramlar och stukar foten, måste gå resten av vägen, så att det iaf blir en sämre tid än om du hållit tempot hela vägen, hela rätta vägen.
Att ta på sig någon annans prestation måste ju vara fs
Alla fusk lönar sig ju inte, Antag att du genar någonstans, men ramlar och stukar foten, måste gå resten av vägen, så att det iaf blir en sämre tid än om du hållit tempot hela vägen, hela rätta vägen.
Att ta på sig någon annans prestation måste ju vara fs
Quote from Funbeat user on 4 June 2011, 10:10"Fusk är metoder för att på otillåtna sätt skapa sig fördelar på sätt som bryter mot skrivna eller oskrivna regler. För många typers fusk finns etablerade bestraffningsmetoder avsedda att göra fusk olönsamt.
Syftet med att fuska är ofta att vinna ekonomi
"Fusk är metoder för att på otillåtna sätt skapa sig fördelar på sätt som bryter mot skrivna eller oskrivna regler. För många typers fusk finns etablerade bestraffningsmetoder avsedda att göra fusk olönsamt.
Syftet med att fuska är ofta att vinna ekonomi