Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFuskarna på Varvet
You need to log in to create posts and topics.

Tja jag menar ju de verkliga tio procenten, inte de som står i listorna.
😀

Sen kan man ju tycka att löpare som är kapabla att komma in i topp 10 ska ha vett att förstå konsekvensen av att springa under någon annans identitet. Lär knappast vara första gången de deltar i ett lopp (H)

Tja, hur mkt uppmärksamhet får de som är bäst i K50 och M50? Vet en 25- års kille/tjej vad de gör för tider? och de som själva inte är så bra, vet de vad ålderseliten springer på om de är ovana?

Niclas T: Jodå, jag har läst inlägget. Jag förstår inte vad åsikter om det sätt TS för fram sina åsikter har att göra med var man är i resultatlistan? För det är ju inte sakfrågan att vissa kan drabbas som jag och många med mig kritiserat utan att det blo

Jag måste säga att jag inte riktigt förstår grundproblemet. För om jag kollar resultaten på varvethemsidan så hittar jag bara herr- och damklass. Inte ett ord om masterklasser. Finns de öht eller är det bara problemen med hr Sunesons egna inofficiella sti

De som springer i annans namn ÄR fuskare, om det bryter mot loppets regler.

Bra att du så kraftfullt redde ut det där, Sven. Jag har lite svårt att se en annan rimlig definition på fusk än att (möjligen medvetet) bryta mot de av arrangören uppställda reglerna.

Detsamma gäller om man inte lämnar in protest inom stipulerad tid och sedan anser sig förorättad.
Snacka om "dålig förlorare" och i dubbel bemärkelse.

"Bra att du så kraftfullt redde ut det där, Sven. Jag har lite svårt att se en annan rimlig definition på fusk än att (möjligen medvetet) bryta mot de av arrangören uppställda reglerna. "

Non sequitur.

Men David hur tänker du nu. Jag har inte och kommer troligen inte att springa GV. Och jag tycker att dom är fuskare trots det. Ska jag också lämna in en protest eller? Får jag över huvudtaget göra det?
Kanske det är min skyldighet att som en god medborgar