Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 10:06Ja, visst har Anders en poäng... Då vill jag ställa en motfråga: vilken effekt/konsekvens har Björn Sunessons artiklar med publicering av bild o.s.v. haft hittills? Kan man anta att förra årets försök inte hade den eftersträvade effekten/konsekvens efters
Ja, visst har Anders en poäng... Då vill jag ställa en motfråga: vilken effekt/konsekvens har Björn Sunessons artiklar med publicering av bild o.s.v. haft hittills? Kan man anta att förra årets försök inte hade den eftersträvade effekten/konsekvens efters
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 10:09Anders har faktiskt inte någon poäng eftersom de flesta som är kritiska till TS är det pga HUR han har valt att framföra sina åsikter, inte till problemställningen i sig. Han har rätt att vara frustrerad men det ursäktar inte sättet han gjorde sin sida på
Anders har faktiskt inte någon poäng eftersom de flesta som är kritiska till TS är det pga HUR han har valt att framföra sina åsikter, inte till problemställningen i sig. Han har rätt att vara frustrerad men det ursäktar inte sättet han gjorde sin sida på
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 10:16Jenny, hans syfte kanske inte var att få alla att hålla med utan att lyfta frågan än en gång och det har han ju lyckats med. Det har ju blivit en debatt om det. Även om det har blivit hårda ord mot TS så har ämnet ändå tagits upp.
Staffan, har du ens lä
Jenny, hans syfte kanske inte var att få alla att hålla med utan att lyfta frågan än en gång och det har han ju lyckats med. Det har ju blivit en debatt om det. Även om det har blivit hårda ord mot TS så har ämnet ändå tagits upp.
Staffan, har du ens lä
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 10:16Dublett...
Dublett...
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 10:24Niclas: Jo, läste precis Björn S:s inlägg lite längre upp, som jag missat. Det var många svar på en del frågor vi haft, vilket kändes bra. Tråkigt att Varvet valde att inte ändra reglerna. Orkar inte besöka Facebook gruppen där jag förstod att det skulle
Niclas: Jo, läste precis Björn S:s inlägg lite längre upp, som jag missat. Det var många svar på en del frågor vi haft, vilket kändes bra. Tråkigt att Varvet valde att inte ändra reglerna. Orkar inte besöka Facebook gruppen där jag förstod att det skulle
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 10:31En annan metod skulle vara revolution, men det är ni svenskar inte så mycket för vad jag förstått... 😉 Kanske bojkott skulle passa bättre? Vad skulle arrangören tycka om alla elitidrottare och andra duktiga löpare bara tog och bojkottade hela G.V ett år
En annan metod skulle vara revolution, men det är ni svenskar inte så mycket för vad jag förstått... 😉 Kanske bojkott skulle passa bättre? Vad skulle arrangören tycka om alla elitidrottare och andra duktiga löpare bara tog och bojkottade hela G.V ett år
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 10:34Fuskandet med lapparna är ett sätt att göra revolution det med, fast ett dåligt.
(& svenskar och finnar är ett av historiens mest upproriska folk, slog ihjäl överheten tämligen flitigt, eller drog helt enkelt till skogs).
Fuskandet med lapparna är ett sätt att göra revolution det med, fast ett dåligt.
(& svenskar och finnar är ett av historiens mest upproriska folk, slog ihjäl överheten tämligen flitigt, eller drog helt enkelt till skogs).
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 10:38Fast slå ihjäl de som arrangerar G.V. är kanske lite att ta i, tycker du inte det, Lingling? 😉
Om du kallar "fuskandet" för en revolution, så kan vi ju konstatera att "fuskandet"/"revolutionen med TV-licensen pågått i många år utan att ändra något alls.
Fast slå ihjäl de som arrangerar G.V. är kanske lite att ta i, tycker du inte det, Lingling? 😉
Om du kallar "fuskandet" för en revolution, så kan vi ju konstatera att "fuskandet"/"revolutionen med TV-licensen pågått i många år utan att ändra något alls.
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 10:42Som sagt problemet med revolutioner brukar vara att få ett bra varaktigt resultat.
Slå ihjäl överheten hjälper inte så mkt när det bara kommer nya.Men rösta med fötterna, om de bästa tio procenten, i olika klasser gick ut och protesterade och krävde bä
Som sagt problemet med revolutioner brukar vara att få ett bra varaktigt resultat.
Slå ihjäl överheten hjälper inte så mkt när det bara kommer nya.
Men rösta med fötterna, om de bästa tio procenten, i olika klasser gick ut och protesterade och krävde bä
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 10:49Håsen, uttryckte mig klumpigt men det jag syftade på var att det antagligen folk som inte blivit drabbad som går till attack mot TS istället för att kanske fundera lite vad TS är ute efter egentligen. Dvs, upplysa folk om en problematik.
Jag håller med T
Håsen, uttryckte mig klumpigt men det jag syftade på var att det antagligen folk som inte blivit drabbad som går till attack mot TS istället för att kanske fundera lite vad TS är ute efter egentligen. Dvs, upplysa folk om en problematik.
Jag håller med T