Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFuskarna på Varvet
You need to log in to create posts and topics.

+LMJ

Lena, det kan vara så att man inte har koll på vad TS heter. Följer man arton trådar samtidigt så istället för att riskera att skriva fel namn så blir TS bättre. Väl inne i skrivrutan kan det också vara så att man glömt vad TS heter (vilket jag glömt

Är det inte det som syftet eftersom Björne körde samma variant förra året?

"Jamen va bra! För jag tänkte göra en helt egen liten smaskig hemsida och behövde bilder! "
OK, anta att Björn tar bort sina länkade bilder, och att sen varken Varvet själva eller Marathonfoto visar bilder eller deltagarinfo, faller din idé då? Finns det

> OK, anta att Björn tar bort sina länkade bilder, och att sen varken Varvet själva eller Marathonfoto visar bilder eller deltagarinfo, faller din idé då?

Om jag använder DIN avatar och skriver "Den här mannen har sex med kycklingar", Är det ok för dig d

@Mikael S
Det är väl ändå fullständigt ointressant vilket försvar en person man anklagar för fusk har till försvar. Anklagar man en person offentligt så ger man den personen möjlighet att förklara sig.

Angående varför så många går i spinn rörande hur Sun

(Det är det jag inte gillar, David, att man inte ens gör sig besväret att visa dem man genmäler respekt nog att använda deras namn.)

---dubbel---

Sorry om det där med kycklingarna... Kom inte på något bättre exempel att illustrera vad jag menade med och tydligen var den inte ens bra nog.

Jag tycker inte att bansträckningen är bra, så jag förbehåller mig rätten att gena.

För jag tycker att jag kan strunta i arrangörens regler, och bara följa dem som jag gillar.