Quote from Christer Berg on 31 May 2011, 15:27"Flygbiljetter ja, jag har tom hört historier om flygbolag som betalat resenärer för att inte ta ett visst plan, för att bolaget sålt för många biljetter."
Gick en dokumentärserie för ett tag sedan om Kastrup flygplats. Det du nämner är inte ovanligt att
"Flygbiljetter ja, jag har tom hört historier om flygbolag som betalat resenärer för att inte ta ett visst plan, för att bolaget sålt för många biljetter."
Gick en dokumentärserie för ett tag sedan om Kastrup flygplats. Det du nämner är inte ovanligt att
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 15:32Jag har nog minst 10 gånger genom åren accepterat "muta" för att ta ett senare plan.
Kompensationen är väldigt bra.
Normalt har jag kommit fram max. 2 timmar senare.
Jag har nog minst 10 gånger genom åren accepterat "muta" för att ta ett senare plan.
Kompensationen är väldigt bra.
Normalt har jag kommit fram max. 2 timmar senare.
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 16:32"Eller så säger man bara att om man bryter mot regeln, blir naturligtvis resultatet för just det loppet ogiltigt? Eller ska du ge dem 30 piskrapp också, så de lär sig att aldrig göra om det?"
30 piskrapp? Vad är det för ett mes straff. Nä 21 km gatlopp.
"Eller så säger man bara att om man bryter mot regeln, blir naturligtvis resultatet för just det loppet ogiltigt? Eller ska du ge dem 30 piskrapp också, så de lär sig att aldrig göra om det?"
30 piskrapp? Vad är det för ett mes straff. Nä 21 km gatlopp.
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 16:49Re: "http://www.facebook.com/group.php?gid=129280450420658" (" Vi som vill kunna ändra namn på Göteborgsvarvet" )
Erik, va bra. Jag har alltid velat ändra namnet till "Fiskafänget", eller kanske "Tur De Götet"?
Re: "http://www.facebook.com/group.php?gid=129280450420658" (" Vi som vill kunna ändra namn på Göteborgsvarvet" )
Erik, va bra. Jag har alltid velat ändra namnet till "Fiskafänget", eller kanske "Tur De Götet"?
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 17:31Rätt enkelt att bli av med problemet.
Gör det enkelt och GRATIS att få startavgiften tillbaka vid läkarintyg. Ingen startförsäkring eller annat skit.
Jag skulle inte tveka att sälja min lapp om jag skadade mig eller blev sjuk.
Jag har förståelse för at
Rätt enkelt att bli av med problemet.
Gör det enkelt och GRATIS att få startavgiften tillbaka vid läkarintyg. Ingen startförsäkring eller annat skit.
Jag skulle inte tveka att sälja min lapp om jag skadade mig eller blev sjuk.
Jag har förståelse för at
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 18:26@Måns: de är ju anonymiserade, ingen av bilderna på Björns blogg har ett namn som motsvarar namnet som står på startnumret, just eftersom de springer under någon annans namn, det är ju det (upplevda) problemet...
Och, återigen, alla deltagare, ALLA, finn
@Måns: de är ju anonymiserade, ingen av bilderna på Björns blogg har ett namn som motsvarar namnet som står på startnumret, just eftersom de springer under någon annans namn, det är ju det (upplevda) problemet...
Och, återigen, alla deltagare, ALLA, finn
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 18:31Jamen va bra! För jag tänkte göra en helt egen liten smaskig hemsida och behövde bilder! Då tar jag de därifrån! Jag berättar vad sajten handlar om när jag byggt den... Inga spojlers, men tanken är att få så många träffar som möjligt, så ni kan kanske gis
Jamen va bra! För jag tänkte göra en helt egen liten smaskig hemsida och behövde bilder! Då tar jag de därifrån! Jag berättar vad sajten handlar om när jag byggt den... Inga spojlers, men tanken är att få så många träffar som möjligt, så ni kan kanske gis
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 18:32Björnes magasin?
Björnes magasin?
Quote from Jonny Persson on 31 May 2011, 18:34Jenny & Björn?
BILD:http://4.bp.blogspot.com/_KkQKWHTUPfc/SxZqKPPzp0I/AAAAAAAAAFM/OPTFhMa4hn8/s320/sventon210_550956b.jpg
Jenny & Björn?
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 18:51Det kommer att vara rena cirkusen (precis som den här tråden) med både skäggiga damer och 100-åringar som inte ser en dag ut över 25! 😉
Det kommer att vara rena cirkusen (precis som den här tråden) med både skäggiga damer och 100-åringar som inte ser en dag ut över 25! 😉