Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFuskarna på Varvet
You need to log in to create posts and topics.

Gött! 🙂
Då bör det komma lite sågning nu för annars är det ju en helt ypperlig lösning på ett nästan olösligt problem.
Kanske det man ska skicka med när man klagar till styrelsen?

Fast bygga en sådan högst avancerad tjänst kostar pengar! Det måste planeras, diskuteras, bestämmas, specas, anställas utvecklare, implementeras, testas, och lanseras. Och vaaad kommer att hända med alla som är missnöjda med sina startplatser? Ojojojoj...

"Fast bygga en sådan högst avancerad tjänst kostar pengar!"
Man behöver inte bygga någon avancerad tjänst för att komma åt dom värsta fuskarna.

Vem som helst kan se att den här personen:
http://results.goteborgsvarvet.com/resultat/2011/index.php?content=

Ja, nu var det inte den funktionaliteten jag syftade på och jag var lite sarkastisk. 😉

Det finns en enkel lösning, att arrangörerna kan få köpa tillbaka startplatsen för en mindre summa pengar för att kunna sälja den igen (om det inte är för tätt inpå). Då får arrangörerna mer startande, man kan få tillbaka lite pengar på utebliven start (m

De vill inte ha fler startande utan mer pengar.

Gå med i denna facebookgrupp så kanske det blir ändring på det i framtiden. http://www.facebook.com/group.php?gid=129280450420658

De får det ju oxå om de t.ex köper tillbaka startplatsen för 25 % av priset och sen säljer den igen.

Det är inte girighet som gör att de inte tillåtit namnbyte, det är för att inte företag/organisationer ska köpa in en mängd och sälja till ockerpriser. S

De har heller inte kapacitet att ha ett lopp som är så stort som om alla startade!
Det tror jag är en stor del i varför de väljer intäkten från alla de som inte startar (kräver inget av organisationen) framför intäkten från namnbyte (som kräver administr

"Det är inte girighet som gör att de inte tillåtit namnbyte, det är för att inte företag/organisationer ska köpa in en mängd och sälja till ockerpriser. "

Ok. Tackar för upplysningen. Hur gör de andra loppen som tillåter namnbyte (eller var det någon sor