Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFuskarna på Varvet
You need to log in to create posts and topics.

Eftersom man inte får överlåta platser och eftersom det är många som ej kommer till start, är det självklart att det skulle ändras om man tillät namnbyte?

Tillåt mig tvivla. Särskilt om det skulle kosta att byta namn.

Namnbyte och överlåtande av plats är väl ändå samma sak?
Och återigen, ja, det är självklart att fler skulle överlåta sin plats om man fick göra det.

Det som ställer till det är ju seedningen. Så länge det finns seedning och man baserar startplats på det så är det ju ytterst viktigt att det är just personen som anmäler sig som också startar.

Med dessa regler så borde det finnas straff-funktioner som g

"... någon som överlåtit sin start får starta absolut sist nästa år. Om den ens ska få köpa ny start."

Nu är jag nybörjare gällande seedning o.s.v. men varför räcker det inte att helt enkelt stryka den tiden så att det inte går att använda den till seedn

Om de skall hålla kvar vid de regler som gäller nu så är det någon form av replicalier som måste till. Det bör ju inte vara OK att folk ska seeda sig via andras prestationer?

Det jag skrev i sista stycket var ett annat sätt att lösa det på. Vad tror du o

Eller så säger man bara att om man bryter mot regeln, blir naturligtvis resultatet för just det loppet ogiltigt? Eller ska du ge dem 30 piskrapp också, så de lär sig att aldrig göra om det?

Nu är det inte jätteviktigt för just mig att det här görs något

Johan, om det vore självklart hade vi väl inte bråkat om det 😉

Berätta gärna *varför* du tycker det är självklart, vad det är som skulle skilja sig mot idag.

Detta är ett lopp där folk anmäler sig på fyllan och villan, där folk blir överraskade med en

Kan du inte läsa vad jag skriver i sista stycket och ge freedback på det istället för att dra upp något om spöstraff?

Självklart ger den lösning jag skriver om att det inte registreras någon tid för den som inte deltar. Det registreras för den som springer. Det trodde jag var självklart. Eller?

Andreas: Jo, jag har läst, men jag är trött och det tog några gånger innan jag var med på vad du menade, men nu är jag med! Låter bra tycker jag! 🙂