Quote from Funbeat user on 15 January 2012, 13:11Då undrar jag vad du har för vatten hemma i kranen egentligen?? 😀
Då undrar jag vad du har för vatten hemma i kranen egentligen?? 😀
Quote from Funbeat user on 15 January 2012, 13:17Har man egen brunn är vattnet inte alltid smakfritt även om det är tjänligt som dricksvatten. Här hemma är vattnet analyserat och jättebra på alla sätt och vis men för mig som växt upp med kommunalt "smakfritt" vatten smakar det inte vatten utan har för m
Har man egen brunn är vattnet inte alltid smakfritt även om det är tjänligt som dricksvatten. Här hemma är vattnet analyserat och jättebra på alla sätt och vis men för mig som växt upp med kommunalt "smakfritt" vatten smakar det inte vatten utan har för m
Quote from Funbeat user on 15 January 2012, 14:32Min fru brukar understundom lägga bitar av melon eller äpple i vattenkannan. Direkt från kylskåpet är det ´mycket gott.
Min fru brukar understundom lägga bitar av melon eller äpple i vattenkannan. Direkt från kylskåpet är det ´mycket gott.
Quote from Funbeat user on 15 January 2012, 15:32Ja Rolf det är gott. Jag har testat allt och det mesta blir bra. Vi har alltid frusna bär i frysen så det åker alltid ner i vattnet.
Ja Rolf det är gott. Jag har testat allt och det mesta blir bra. Vi har alltid frusna bär i frysen så det åker alltid ner i vattnet.
Quote from Funbeat user on 15 January 2012, 15:33Lysande! Tack för tipset!
Lysande! Tack för tipset!
Quote from Funbeat user on 15 January 2012, 15:51När man anser kommunalt som smakfritt och bättre än egen brunn så gillar man även diverse preparat som inte går att filtrera bort.
Dock bättre att släcka törst med än mjölk!
När man anser kommunalt som smakfritt och bättre än egen brunn så gillar man även diverse preparat som inte går att filtrera bort.
Dock bättre att släcka törst med än mjölk!
Quote from Funbeat user on 15 January 2012, 16:32Det jag inte gillar är metallsmaken och att min toalett blir brun av utfällningarna.
Det jag inte gillar är metallsmaken och att min toalett blir brun av utfällningarna.
Quote from Funbeat user on 15 January 2012, 16:37Gå bort på utedasset då om du inte gillar brunt i toaletten.
Gå bort på utedasset då om du inte gillar brunt i toaletten.
Quote from Funbeat user on 15 January 2012, 16:39Ha ha. Vilket av de?
Ha ha. Vilket av de?
Quote from Funbeat user on 15 January 2012, 16:40Ta det till höger.
Ta det till höger.