Quote from Guest on 25 April 2012, 22:29Skrev en bloggpost (http://beastankar.blogspot.se/2012/04/satt-att-gora-lopning-roligare.html) idag om att jag är egentligen inte någon löpare och jag kämpar ännu med att hitta löparglädjen. Älskar att gå, och gå långt men det tar ju lite tid så jag försö
Skrev en bloggpost (http://beastankar.blogspot.se/2012/04/satt-att-gora-lopning-roligare.html) idag om att jag är egentligen inte någon löpare och jag kämpar ännu med att hitta löparglädjen. Älskar att gå, och gå långt men det tar ju lite tid så jag försö
Quote from Funbeat user on 25 April 2012, 22:39Jag är med på VU (Vinterutmaningen) och SU (Sommarutmaningen) här på Bettan, det är kul, man kan klura lite och förundras över andras idérikedom 🙂
Jag är med på VU (Vinterutmaningen) och SU (Sommarutmaningen) här på Bettan, det är kul, man kan klura lite och förundras över andras idérikedom 🙂
Quote from Marléne Lönnqvist on 25 April 2012, 22:45@Camilla Ja utmaningar är ett bra sätt. Tyvärr är jag lite för mycket tävlingsmänniska och skulle nog springa sönder mig om jag deltog i utmaning men så fort kroppen vant sig vid löpning är det säkerligen ett bra sätt även för mig för att ta mig ut.
@Camilla Ja utmaningar är ett bra sätt. Tyvärr är jag lite för mycket tävlingsmänniska och skulle nog springa sönder mig om jag deltog i utmaning men så fort kroppen vant sig vid löpning är det säkerligen ett bra sätt även för mig för att ta mig ut.
Quote from Funbeat user on 25 April 2012, 22:59Nu är båda utmaningarna i löpgruppen men man får gå också 🙂 Bra va 😉
Nu är båda utmaningarna i löpgruppen men man får gå också 🙂 Bra va 😉
Quote from Marléne Lönnqvist on 25 April 2012, 23:06Jo men gå räknas ju inte när jag vill komma igång att springa. Gå kan jag göra hur mycket som helst. Jag går ju ultralopp och kan ta promenader på flera mil på en helg.
Jo men gå räknas ju inte när jag vill komma igång att springa. Gå kan jag göra hur mycket som helst. Jag går ju ultralopp och kan ta promenader på flera mil på en helg.
Quote from Tini Kjellin on 25 April 2012, 23:38Jag upplever att sätta mål är motiverande, t.ex. Midnattsloppet sub-45. Då har jag både en slut tid när det ska vara uppfyllt och en målsättning som skall uppnås vid den tiden. Att sedan se hur resultatet närmar sig målet med träning är sporrande.
Jag lä
Jag upplever att sätta mål är motiverande, t.ex. Midnattsloppet sub-45. Då har jag både en slut tid när det ska vara uppfyllt och en målsättning som skall uppnås vid den tiden. Att sedan se hur resultatet närmar sig målet med träning är sporrande.
Jag lä
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 02:09Åk på träningsläger, gå med i en förening, bli ledare och hjälp till som funktionär.
Åk på träningsläger, gå med i en förening, bli ledare och hjälp till som funktionär.
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 06:21För mig räcker det med att tänka på att jag har bägge benen kvar och faktiskt kan springa när det känns motigt, då stiger alltid motivationen 😀
För mig räcker det med att tänka på att jag har bägge benen kvar och faktiskt kan springa när det känns motigt, då stiger alltid motivationen 😀
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 09:17Varför måste du "bli löpare" om du inte tycker att löpning är roligt?
Masochist?
Varför måste du "bli löpare" om du inte tycker att löpning är roligt?
Masochist?
Quote from Marléne Lönnqvist on 26 April 2012, 09:40@illbatting ????? För det tar sådan jäkla tid att gå ultradistanser att jag nog behöver springa några av sträckorna i alla fall. Det är maxtider på en del lopp som är jävligt tighta om man bara går. Jag gillar distanserna.
Jag sprang en del som ung (Pigg
@illbatting ????? För det tar sådan jäkla tid att gå ultradistanser att jag nog behöver springa några av sträckorna i alla fall. Det är maxtider på en del lopp som är jävligt tighta om man bara går. Jag gillar distanserna.
Jag sprang en del som ung (Pigg