Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningGöra löpningen lite roligare?
You need to log in to create posts and topics.

Nädu Kristina, du tycker det är skönt efteråt då du tänker tillbaka på det, men då du sprungit halvvägs på sista intervallen och benen inte vill hålla farten så du måste ta till alla knep för att lura dig själv att hålla farten - då känns det inte så skön

Hmmmmm, kanske det. Minns inte. 🙂

Christer: prexis! Löpning är jätteskönt framför TV:n med en kopp te i handen efteråt...

Lr så skulle KS satsa på maran, dubbelt så rol... Ont med vasst grus i skon 😉

@Per Johansson Jodå orka sig runt 10 mil är inte något problem. Senast tog det lite över 16 timmar (första året tog det 3 timmar och 2 minuter mer, kapade exempelvis maran från 7:27 till 6:06). Skulle gärna kapa totala tiden lite i alla fall. provade att

När jag läser denna tråden så funderar jag på vad Beatrice vill och jag tolkar det som att hon vill tillryggalägga fler km än hon hinner med gåendes.

Kanske misstolkar jag henne...

När man är ny med att hålla på med löpning är det lätt att få för bråtto

Bea: Det verkar som om du springer/går mycket för att du gillar (att vara ute i) naturen. Det är iaf min största drivkraft. Om jag känner mig lite tveksam till att springa ut räcker det med att se nån videosnutt på youtube från något trail-lopp så bara m

En stor kopp kaffe, sådär härligt starkt att man får stora pupiller av bara ångorna! Svårt att _inte_ springa ist för att gå när man får en ordentlig koffeinkick och/eller lite rännskita.

Ganska många löppass är ju mest jävligt jobbiga, belöningen kommer istället efteråt när man har genomfört det och kan skjunka ner i tv-soffan och bara känna sig helnöjd!

Dom roligaste passen är helt klart mina långpass. Ser ofta fram emot dom hela veckan

Idag gjorde jag ett långpass. 2,8 mil 3 h 29 min. Solen sken från en klarblå himmel till strax innan 12 km. Tror jag är soldriven för fram tills solen gömde sig var det rätt skönt. Kroppen kändes varm och följsam. Humöret sjönk när solen gömde sig, men hö