Quote from Elias Engqvist on 26 April 2012, 15:10Nädu Kristina, du tycker det är skönt efteråt då du tänker tillbaka på det, men då du sprungit halvvägs på sista intervallen och benen inte vill hålla farten så du måste ta till alla knep för att lura dig själv att hålla farten - då känns det inte så skön
Nädu Kristina, du tycker det är skönt efteråt då du tänker tillbaka på det, men då du sprungit halvvägs på sista intervallen och benen inte vill hålla farten så du måste ta till alla knep för att lura dig själv att hålla farten - då känns det inte så skön
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 15:23Hmmmmm, kanske det. Minns inte. 🙂
Hmmmmm, kanske det. Minns inte. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 15:32Christer: prexis! Löpning är jätteskönt framför TV:n med en kopp te i handen efteråt...
Christer: prexis! Löpning är jätteskönt framför TV:n med en kopp te i handen efteråt...
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 16:07Lr så skulle KS satsa på maran, dubbelt så rol... Ont med vasst grus i skon 😉
Lr så skulle KS satsa på maran, dubbelt så rol... Ont med vasst grus i skon 😉
Quote from Marléne Lönnqvist on 26 April 2012, 16:18@Per Johansson Jodå orka sig runt 10 mil är inte något problem. Senast tog det lite över 16 timmar (första året tog det 3 timmar och 2 minuter mer, kapade exempelvis maran från 7:27 till 6:06). Skulle gärna kapa totala tiden lite i alla fall. provade att
@Per Johansson Jodå orka sig runt 10 mil är inte något problem. Senast tog det lite över 16 timmar (första året tog det 3 timmar och 2 minuter mer, kapade exempelvis maran från 7:27 till 6:06). Skulle gärna kapa totala tiden lite i alla fall. provade att
Quote from Bjarne Lewin on 26 April 2012, 16:25När jag läser denna tråden så funderar jag på vad Beatrice vill och jag tolkar det som att hon vill tillryggalägga fler km än hon hinner med gåendes.
Kanske misstolkar jag henne...
När man är ny med att hålla på med löpning är det lätt att få för bråtto
När jag läser denna tråden så funderar jag på vad Beatrice vill och jag tolkar det som att hon vill tillryggalägga fler km än hon hinner med gåendes.
Kanske misstolkar jag henne...
När man är ny med att hålla på med löpning är det lätt att få för bråtto
Quote from Elias Engqvist on 26 April 2012, 16:29Bea: Det verkar som om du springer/går mycket för att du gillar (att vara ute i) naturen. Det är iaf min största drivkraft. Om jag känner mig lite tveksam till att springa ut räcker det med att se nån videosnutt på youtube från något trail-lopp så bara m
Bea: Det verkar som om du springer/går mycket för att du gillar (att vara ute i) naturen. Det är iaf min största drivkraft. Om jag känner mig lite tveksam till att springa ut räcker det med att se nån videosnutt på youtube från något trail-lopp så bara m
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 15:36En stor kopp kaffe, sådär härligt starkt att man får stora pupiller av bara ångorna! Svårt att _inte_ springa ist för att gå när man får en ordentlig koffeinkick och/eller lite rännskita.
En stor kopp kaffe, sådär härligt starkt att man får stora pupiller av bara ångorna! Svårt att _inte_ springa ist för att gå när man får en ordentlig koffeinkick och/eller lite rännskita.
Quote from Funbeat user on 28 April 2012, 17:58Ganska många löppass är ju mest jävligt jobbiga, belöningen kommer istället efteråt när man har genomfört det och kan skjunka ner i tv-soffan och bara känna sig helnöjd!
Dom roligaste passen är helt klart mina långpass. Ser ofta fram emot dom hela veckan
Ganska många löppass är ju mest jävligt jobbiga, belöningen kommer istället efteråt när man har genomfört det och kan skjunka ner i tv-soffan och bara känna sig helnöjd!
Dom roligaste passen är helt klart mina långpass. Ser ofta fram emot dom hela veckan
Quote from Marléne Lönnqvist on 28 April 2012, 18:48Idag gjorde jag ett långpass. 2,8 mil 3 h 29 min. Solen sken från en klarblå himmel till strax innan 12 km. Tror jag är soldriven för fram tills solen gömde sig var det rätt skönt. Kroppen kändes varm och följsam. Humöret sjönk när solen gömde sig, men hö
Idag gjorde jag ett långpass. 2,8 mil 3 h 29 min. Solen sken från en klarblå himmel till strax innan 12 km. Tror jag är soldriven för fram tills solen gömde sig var det rätt skönt. Kroppen kändes varm och följsam. Humöret sjönk när solen gömde sig, men hö