Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 19:29Fantastiska tips - Tack så hemskt mycket alla !!!
/kajsa
Fantastiska tips - Tack så hemskt mycket alla !!!
/kajsa
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 23:37Maria: slippa va väskvakt ensam är ju GULD! Det har hänt ett år av de fem eller nåt jag varit med.
Maria: slippa va väskvakt ensam är ju GULD! Det har hänt ett år av de fem eller nåt jag varit med.
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 23:55Maria med väska och Anne Mari med väska.
Maria med väska och Anne Mari med väska.
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 00:10Verkar vara en hel del från funbeat som ska springa. Gissar att det kommer en tråd fort efter där vi alla kommer skriva och utvärdera våra resultat 🙂 Även för mig är det första gången och ser verkligen fram emot det nu..... Hade känts ännu bättre om inte
Verkar vara en hel del från funbeat som ska springa. Gissar att det kommer en tråd fort efter där vi alla kommer skriva och utvärdera våra resultat 🙂 Även för mig är det första gången och ser verkligen fram emot det nu..... Hade känts ännu bättre om inte
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 00:17Klockren David!!!
Klockren David!!!
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 11:51Hur långt är Göteborgsvarvet, ifall jag provar och springer det nån gång i framtiden...ler hälsningar Henrik
Hur långt är Göteborgsvarvet, ifall jag provar och springer det nån gång i framtiden...ler hälsningar Henrik
Quote from Elias Engqvist on 18 March 2008, 12:53Vet inte om du skämtar - svarar iallafall: Det är en halvmarathon (42195/2 meter)
Vet inte om du skämtar - svarar iallafall: Det är en halvmarathon (42195/2 meter)
Quote from Elias Engqvist on 18 March 2008, 12:54Dublett 🙁
Dublett 🙁
Quote from Elias Engqvist on 18 March 2008, 12:54Dublett 🙁
Dublett 🙁
Quote from Camilla Höög on 18 March 2008, 13:41Stå långt fram i din startgrupp så slipper du slåss med alla som är ute på promenad de första kilometrarna.
Stå långt fram i din startgrupp så slipper du slåss med alla som är ute på promenad de första kilometrarna.