Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 20:43Klädvalet för mig brukar vara så lite att man fryser under väntan på starten. 21 km är lite för kort för att den riktiga energibristen och frossan ska sätta in (om det inte spöregnar förståss)
Klädvalet för mig brukar vara så lite att man fryser under väntan på starten. 21 km är lite för kort för att den riktiga energibristen och frossan ska sätta in (om det inte spöregnar förståss)
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 21:59@Anders Räcker det att man står i mitten?
@Anders Räcker det att man står i mitten?
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 22:04Beror helt på taktik och tålamod...om du skall springa avsevärt snabbare än de runt omkring dig så är längst fram att rekommendera.
Skall du ta det lugnt och öka efterhand så spelar det inte så stor roll. Men man kan bli väldigt frustrerad när det inte g
Beror helt på taktik och tålamod...om du skall springa avsevärt snabbare än de runt omkring dig så är längst fram att rekommendera.
Skall du ta det lugnt och öka efterhand så spelar det inte så stor roll. Men man kan bli väldigt frustrerad när det inte g
Quote from Camilla Höög on 19 March 2008, 08:06Förra året startade jag i Volvogruppen och kom sent till start. Hoppade in i startgruppen efter att starten gått 🙂 Inte smart alls. Fick "slåss" med Volvo-folk i uppåt 5 kilometer innan jag kom loss ordentligt. I år blir det andra bullar. 60 minuter inn
Förra året startade jag i Volvogruppen och kom sent till start. Hoppade in i startgruppen efter att starten gått 🙂 Inte smart alls. Fick "slåss" med Volvo-folk i uppåt 5 kilometer innan jag kom loss ordentligt. I år blir det andra bullar. 60 minuter inn
Quote from Funbeat user on 19 March 2008, 08:27I år skall jag ta mig till 1A så jag slipper trängseln (men det sa jag förra året också :D)
I år skall jag ta mig till 1A så jag slipper trängseln (men det sa jag förra året också :D)
Quote from Funbeat user on 19 March 2008, 08:30Det fixar du Anders..........och om inte så får du pisk av mig och Anne Marie när du kommer i mål BILD:http://www.odla.nu/forums/style_emoticons/default/devil.gif
EDIT: btw, vad har du på dig så att vi känner igen dig?
Det fixar du Anders..........och om inte så får du pisk av mig och Anne Marie när du kommer i mål BILD:http://www.odla.nu/forums/style_emoticons/default/devil.gif
EDIT: btw, vad har du på dig så att vi känner igen dig?
Quote from Funbeat user on 19 March 2008, 08:38Ifjol när jag sprang så såg jag två stycken killar som hade en svart sopsäck (med hål för armar och huvud 😉 ) över det de skulle springa i när de stod i startfållan. Tror det var ett bra sätt att hålla värmen, och sedan var det ju bara för dem att kasta
Ifjol när jag sprang så såg jag två stycken killar som hade en svart sopsäck (med hål för armar och huvud 😉 ) över det de skulle springa i när de stod i startfållan. Tror det var ett bra sätt att hålla värmen, och sedan var det ju bara för dem att kasta
Quote from Karolina Bergsten on 19 March 2008, 08:50Maria:
Är det inte krav på att springa i Funbeat tröjan 😉
Maria:
Är det inte krav på att springa i Funbeat tröjan 😉
Quote from Funbeat user on 19 March 2008, 08:51Självklart! *slår mig för pannan* 🙂
Självklart! *slår mig för pannan* 🙂
Quote from Funbeat user on 19 March 2008, 10:08Jag springer i rosa plyschdress, hoppas Olle hinner få till en med tryck annars kan det bli svårt att skilja mig från alla andra med samma tävlingsdress.
Jag springer i rosa plyschdress, hoppas Olle hinner få till en med tryck annars kan det bli svårt att skilja mig från alla andra med samma tävlingsdress.