Quote from Camilla Höög on 27 March 2008, 12:56Att ta sig runt är aldrig några problem. Man kan ju gå och småjogga runt utan att hamna på maxtiden 3 timmar.
Om du däremot frågar om du kan ta dig runt på nytt personbästa eller på sub90 så kanske svaret blir mer tveksamt.
Att ta sig runt är aldrig några problem. Man kan ju gå och småjogga runt utan att hamna på maxtiden 3 timmar.
Om du däremot frågar om du kan ta dig runt på nytt personbästa eller på sub90 så kanske svaret blir mer tveksamt.
Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 14:51Ja du, ta mej runt gör jag kansk... men visst vore det kul att ta den gammla tiden, det var ju liksom tänkt så.
Unrar om jag inte ska lämna in ändå..inte kul när man inte kan prestera bättre..
Ja du, ta mej runt gör jag kansk... men visst vore det kul att ta den gammla tiden, det var ju liksom tänkt så.
Unrar om jag inte ska lämna in ändå..inte kul när man inte kan prestera bättre..
Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 18:24-Åsa Ta det som ett träningspass
-Åsa Ta det som ett träningspass
Quote from Funbeat user on 28 March 2008, 08:08Lars-. Jag får väll göra det. Var och köpte nya löparskor igår, det kändes gött;)
inte i plånboken då men....
Lars-. Jag får väll göra det. Var och köpte nya löparskor igår, det kändes gött;)
inte i plånboken då men....
Quote from Funbeat user on 28 March 2008, 08:14Lycka till Åsa! (t+)
Lycka till Åsa! (t+)
Quote from Funbeat user on 28 March 2008, 08:18Tack:-)
Tack:-)
Quote from Viktor Wrede on 28 March 2008, 14:40Det var nån här som sa det där om att ta det som ett träningspass och DET är ett bra tips det! Förr ville jag aldrig springa en tävling om jag inte kunde ge max och vara i närheten av att slå pers men så fick jag problem när jag skulle gå från 10K till ha
Det var nån här som sa det där om att ta det som ett träningspass och DET är ett bra tips det! Förr ville jag aldrig springa en tävling om jag inte kunde ge max och vara i närheten av att slå pers men så fick jag problem när jag skulle gå från 10K till ha
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 08:54Har själv blivit sugen att springa nästa år, så jag kan passa på att fråga en sak till, finns det kilometermarkeringar efter varje kilometer?
(Underlättar om man vill hålla jämnbra tempo)
Har själv blivit sugen att springa nästa år, så jag kan passa på att fråga en sak till, finns det kilometermarkeringar efter varje kilometer?
(Underlättar om man vill hålla jämnbra tempo)
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 09:00jupp
jupp
Quote from Karolina Bergsten on 19 May 2008, 09:01Ja det gör det 🙂
Ja det gör det 🙂