Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Cykla eller gå banan i förväg, det underlättade min löpning.
Inga överraskningar på slutet, då varje liten motgång känns som hopplöst!

Vi som inte bor i Götet får nöja oss med att kolla kartan och banprofilen, men med lite fantasi räcker det gott! 🙂

Lite sent kanske, men till nästa år så är mitt bästa tips att inte lyssna ett dugg på de som flaggar för Säldammsbacken och broarna som de jobbigaste delarna av loppet. Det är uppför, men det är inte jättelångt och man är förberedd på att det kommer. Det

Vid götaplatsen gick det ju nerför hela vägen till 18km ungefär, om jag inte missminner mig? Visst var det en del motlut, men inte så himla mycket väl?

Usch, jag blir nästan rädd för mig själv när jag läser Era beskrivningar och minnen av varvetbanan...att där var det motlut och där var det jobbigt osv...Jag minns knappt någonting. Det enda jag minns riktigt ordentligt eg var nerförslöpet från Älvsborgsb

Sylvia, du gick säkert på den oerhört beroendeframkallande drogen "endorfiner" 😀

Ska erkänna att jag bara har sporadiska minnen kvar av banan nu, vissa minnesvärda saker men inget riktigt sammanhängande längre.

Så är det säkert Lady. Förresten "vissa minnesvärda saker", dit hör väl mitt hej väl? 😉 Blev faktiskt impad av mig själv att jag faktiskt kom hur Du såg ut från korten här på FB...

Sorry, OT...

Jag kommer ihåg dig, du är absolut minnesvärd 😀

Men apropå tråden igen då, om man inte går ut för hårt och inte har för överdriven respekt för backar och motlut så kommer det att gå utmärkt. Korta ner steget, behåll stegfrekvensen, behåll en lugn och st

Fast samtidigt kan man fega lite väl mycket som jag gjorde. Jag fick väldigt mycket respekt för banan efter allt skriveri och tog det lugnt i början, så lugnt att jag aldrig riktigt kom igång. Det blev liksom för segt. För kort steglängd och för mycket b

Som jag skrev, man ska inte ha överdriven respekt för banan 😉