Quote from Urban Nilsson on 19 March 2008, 10:57😀
😀
Quote from Funbeat user on 19 March 2008, 11:40GUUD så bra att det är trångt i början. Då kan man kanske gå dom första km så den värsta nervösklumpen i magen kan försvinna......;)
GUUD så bra att det är trångt i början. Då kan man kanske gå dom första km så den värsta nervösklumpen i magen kan försvinna......;)
Quote from Funbeat user on 19 March 2008, 11:49annars får du sy lite själv anders. eller spritpenna
annars får du sy lite själv anders. eller spritpenna
Quote from Funbeat user on 22 March 2008, 12:54Ska oxå springa GöteborgsVarvet för första gången. Tack för alla bra tips:)
Ska oxå springa GöteborgsVarvet för första gången. Tack för alla bra tips:)
Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 10:48Det är topenbra med all input!
Jag skulle springa förra året, men fick förhinder, så nu är det verkligen dags. Tyvärr är jag sämre förberedd i år, men det uppvägs väl av springsuget.
Jag tänkte på långpassträning. Bör jag ha sprungit 2,1 km innan? jag h
Det är topenbra med all input!
Jag skulle springa förra året, men fick förhinder, så nu är det verkligen dags. Tyvärr är jag sämre förberedd i år, men det uppvägs väl av springsuget.
Jag tänkte på långpassträning. Bör jag ha sprungit 2,1 km innan? jag h
Quote from Camilla Höög on 27 March 2008, 11:032,1 km hoppas jag verkligen att du hinner med på 1h40minuter 🙂
Du behöver inte ha sprungit 21 km innan, men det kan vara intressant att ha gjort det för att se vad som händer med kroppen.
18 km bör räcka som maximal distans på långpass.
2,1 km hoppas jag verkligen att du hinner med på 1h40minuter 🙂
Du behöver inte ha sprungit 21 km innan, men det kan vara intressant att ha gjort det för att se vad som händer med kroppen.
18 km bör räcka som maximal distans på långpass.
Quote from Karolina Bergsten on 27 March 2008, 11:07När jag sprang varvet för först gången förra året hade jag sprungit sträckan några gånger innan. För min del kändes det bra att jag visste att jag klarat av det och hur kroppen skulle reagera :-).
När jag sprang varvet för först gången förra året hade jag sprungit sträckan några gånger innan. För min del kändes det bra att jag visste att jag klarat av det och hur kroppen skulle reagera :-).
Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 11:13Vid vattenkontrollen: Dyk inte in vid det första bordet där alla andra försöker tränga sig fram. Det är oftast mindre trängsel i andra änden av vattenkontrollen, så du tjänar tid på att hålla tempot ytterligare några meter så du slipper tränseln istället
Vid vattenkontrollen: Dyk inte in vid det första bordet där alla andra försöker tränga sig fram. Det är oftast mindre trängsel i andra änden av vattenkontrollen, så du tjänar tid på att hålla tempot ytterligare några meter så du slipper tränseln istället
Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 11:14Första gången jag sprang en halvmara hade jag aldrig sprungit ett långpass som var längre än 15 km, och det gick jättebra.
Men det påstås vara lämpligt att ha sprungit ungefär lika lång tid som man tror att man kommer att springa loppet på. Om man alltså
Första gången jag sprang en halvmara hade jag aldrig sprungit ett långpass som var längre än 15 km, och det gick jättebra.
Men det påstås vara lämpligt att ha sprungit ungefär lika lång tid som man tror att man kommer att springa loppet på. Om man alltså
Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 11:20Vad tror ni, har tränat mycke hela hösten, lite halvrisigt dec-nu. Fixar jag att ta mig runt varvet?? Har sprunget det 2 gånger tidigare. Är nu ny op i armen och har svårt att springa, är ute och går var eviga dag.....
Vad tror ni, har tränat mycke hela hösten, lite halvrisigt dec-nu. Fixar jag att ta mig runt varvet?? Har sprunget det 2 gånger tidigare. Är nu ny op i armen och har svårt att springa, är ute och går var eviga dag.....