Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Gör om gör rätt.. Läste ditt inlägg igen..
Sant! 🙂

Fast jag kortade nog lite mycket på steglängden tror jag.

Min hatsträcka är och kommer alltid vara kungsportsplatsen till götaplatsen, 2,5 km svagt uppför precis där straffet för att man inte skött träningen sätter in!
Plus att man ser HELA långa vägen upp till Poseidon, det knäcker mig helt!

Sprängkullagatan o

>Fast jag kortade nog lite mycket på steglängden tror jag.

Det kan också kosta på, tar man kortare steg än man är van blir det också jobbigt så man måste hitta just sin egen steglängd. Det är faktiskt svårare än man tror!

Fast av skadan blir man vis he

Lady G: Så sant så sant!
Jag tänkte köra E6an-loppet 14 juni och testa lite annorlunda upplägg. Får se hur det tas emot av kroppen 😀
Funderar dock på om jag ska ta 10 km istället, fast jag fick lite blodad tand av varvet och när jag kollade på anmälan s

Ta du 10km och se om du inte kan hitta ett bra steg för den distansen, det orkar du definitivt. Du borde vara återhämtad i tid om du bara sover och äter rätt.

Du kan ju köra det som experiment och tillåta dig att leka med farten under pågående tävling? S

Det lät som en rolig idé! Det är nog bättre än att fresta på med ytterligare 21 km så snart. Kul kul. Nu blev jag sugen på lite fartlek.

10km är ju en lätt match för dig nu, nu har du ju testat mer än det dubbla och vet vad du kan! Då kan man unna sig att tävla för skojs skull, för att se vad man kan hitta på. 🙂

Så kanske du kan klippa till med en halvmara i höst?

@Sylvia Du var kanske i samma bubbla som Fredrik. Han varken såg vita tröjor eller hörde någon musik under loppet. Däremot hörde han poesiläsningen på Hisingen!

Förmodligen Lars. Men visst är det konstigt. Jag, som f ö är en mycket närvarande person, som känner efter, tänker efter (jäklar vad jobbigt det är nu, typ)...genomför en halvmara helt nollad i huvudet. Har aldrig, och då menar jag aldrig, upplevt något l

Gott att många fick ett så härligt varv.

Men nu har jag en fundering, kanske lite OT men ändå inte. Det handlar om varvet iaf.
Jag har sett här att en del lagt in nya avatar, bilder från varvet. Jag vill också ha in en bild. Men hur jag gör så får jag de