Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Anders: Det bandet minns jag speciellt. Häftigt. Och även Frälsis som stod strax innan eller möjligen efteråt peppade mig! 🙂

Samt grabbarn i Majorna, alldeles innan varvs-motståndarna, som slängt upp en gitarrstärkare i balkongfönstret, och lät rocken flöda ut. Men hade hellre haft den i slutet på vasagatan... =)

Fredrik H

Klippt från http://www.startklar.nu/pdf/villkor_startklar_2008-04-01.pdf

"Försäkringsbelopp
Försäkringsbeloppet motsvarar anmälningsavgiften
som den försäkrade betalat till arrangören.
För licensavgift eller liknande som kan
vara inkluderade i

Mer om musikfavoriter: Blåvittsupportrarna som sjöng fotbollslåtar. Det var också i majorna. Då blev jag glad. 🙂

@Anders

Han var ett stort (t+)

@Anders S

Står faktiskt inget om det, men det står heller inte att de betalar ett ev. läkarintyg.

Skit sak samma om det nu. Hur som helst är det en vettig och billig försäkring om man springer ex antal motionslopp om året.

Ja, kanske om man anmäler sig till väsentligt dyrare evenemang än vad ett intyg kostar eller om man kan fixa intyget gratis.

Annars är det i mina ögon en värdelös försäkring. (när det gäller att få tillbaka anmälningsavgiften vid skada)

Det står att för

Ropar man och peppar publiken lite, så brukar man kunna få igång den, och få massa extrakrafter tillbaka. Men ännu bättre förstås med ni i publiken som hejar på ändå (t+)

(t+) till afrikanska rytmerna från mig också.

Gôbbarna i Majorna och Frälis blåsorkester är bäst!

För övrigt håller jag med om att publiken överlag är dålig på löpartävlingar. Jag kan stå tillsammans med femtio andra personer när starten drar iväg på, säg Hässelbyloppet, och det är BARA jag som klap

Hade ett skadeår för ett par år sedan, och fick tillbaka anmälningsavgifter till Göteborgsvarvet, Vätternrundan och Lidingöloppet mha Startklar, så det var väl investerade pengar. Läkarintyg ersattes inte (frågade inte specifikt efter det iofs). Funkade u