Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Kjelle: Byta namn under loppet 🙂 Den var bra! Hur går det till rent praktiskt?
🙂

Ta med mobil. Känner du att du har en dålig dag, så ringer du in och ändrar namn för att slippa få en dålig tid i ditt namn. 😉

Så att dom 20 sista i Månkarbo Marathon kommer alla att heta Kjell Åström ... om dom är elaka...

Men älskling..??!
Jag kan berätta något som du naturligtvis efter vad vi hört av dig aldrig förut har förstått. Man kan vitsa..??!! Ja jag förstår att det kommer för dig min darling som en fullkomlig överraskning. Man säger alltså saker som men egentligen

Jag tycker att det är inte bara det här med namn ändring man kan haka upp sig på.Varför kan man inte få några resultat på weben medans loppet pågår.Kan man få det som sms så borde man kunna få det på weben oxå tycker jag,det är ju trots allt 2009.För övri

Ni kanske missförstod mig. Jag tycker Göteborgsvarvet är ett jättehärligt lopp att springa. Stämningen är ju grym. Men det skulle kunna bli bättre rent administrationsmässigt (med tex seedning, svarstid på mail/telefon, namnändring mm). Men det betyder in

Kjell, nu var det faktiskt så att jag förstod att du skämtade och jag byggde vidare på det men tydligen uppfattade du inte det!?

Jag joggar inte, jag springer, cyklar och simmar! (Dock inte samtidigt)

Jodå "triathlon.-mannen"...det gjorde jag visst...Läs mitt svar igen å mellan raderna...hehe.;);)...Du kommer väl till Månkarbo den 1:a aug??????:D:D

Vet inte om det ändrats sig sedan sist jag sprang, men nog är det en grym stämning på GV alltid. Grymt många adrenalinstinna armbågar som stångas. Grymt många Göteborgare som är ute för att *titta* på löparna (för hejar det gör de bara undantagsvis - mest

Nu kan jag inte hålla mig från tråden längre....

Jag tyckte direkt efter loppet att banan är tråkig, speciellt på Hisingssidan. Men likt väl har jag redan anmält mig till 2010 års lopp.

Varför?
För det är en stor happening i min hemstad Göteborg springe