Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 17:28Personligen tycker jag det är skönt att slippa svartabörsen handeln, som med tåg och konserbiljetter.
Personligen tycker jag det är skönt att slippa svartabörsen handeln, som med tåg och konserbiljetter.
Quote from ellen olsson on 18 May 2009, 18:07Den svarta tågbiljetthandeln är väl inte så utbredd?
Den svarta tågbiljetthandeln är väl inte så utbredd?
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 18:28Vid storhelger är den stor.
Vid storhelger är den stor.
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 19:36Göteborgsvarvet - Världens största och samtidigt Sämsta halvmarathon.
Allt de är ute efter är lättförtjänta pengar.
Göteborgsvarvet - Världens största och samtidigt Sämsta halvmarathon.
Allt de är ute efter är lättförtjänta pengar.
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 19:41Varför springer du GV då?
Varför springer du GV då?
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 19:46Det undrar jag med.
Jag trodde det var allmänt känt att det kan vara/är trångt på göteborgsvarvet.. en stor del av stora lopp med många deltagare är väl stämningen runt om, och att så många som delar intresset för löpning samlas på samma plats? Vill man
Det undrar jag med.
Jag trodde det var allmänt känt att det kan vara/är trångt på göteborgsvarvet.. en stor del av stora lopp med många deltagare är väl stämningen runt om, och att så många som delar intresset för löpning samlas på samma plats? Vill man
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 19:59Tycker det var lite väl bittert nu. Visst, jag håller delvis med om att det är synd att det är ett stort frånfall och att det kanske finns de som gärna sprungit i stället, men det måste man väl tyvärr räkna med vid arrangemang av denna typ och storlek.
N
Tycker det var lite väl bittert nu. Visst, jag håller delvis med om att det är synd att det är ett stort frånfall och att det kanske finns de som gärna sprungit i stället, men det måste man väl tyvärr räkna med vid arrangemang av denna typ och storlek.
N
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 20:01Ja, det undrar jag också och det har jag gjort alla elva ggr. jag sprungit:VARFÖR SPRINGER JAG DETTA LOPP??? Nej, jag skojar bara! Med all publik och alla orkestrar och allt annat runt omkring tycker jag det är ett fantastiskt lopp!!!!! (H:)
Ja, det undrar jag också och det har jag gjort alla elva ggr. jag sprungit:VARFÖR SPRINGER JAG DETTA LOPP??? Nej, jag skojar bara! Med all publik och alla orkestrar och allt annat runt omkring tycker jag det är ett fantastiskt lopp!!!!! (H:)
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 20:05Medaljen har två sidor....å ibland minst fem??!!??
Kör dom små loppen oxså älskade långlöpare...där får ni byta namn före under å efter loppet för samma penning som ni betalt i anmälningsavgift...Du kan tom få springa för fingerat namn om du så vill...Mus
Medaljen har två sidor....å ibland minst fem??!!??
Kör dom små loppen oxså älskade långlöpare...där får ni byta namn före under å efter loppet för samma penning som ni betalt i anmälningsavgift...Du kan tom få springa för fingerat namn om du så vill...Mus
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 20:23Problemet är oftast, att men måste köpa sin biljett/startplats långt i förväg, eftersom det blir fullt redan.
Som jag, har redan betalat för år 2010 (för att vara säker på att få plats), men man vet ju inte vad som kan hända under tiden.
Kan ju råka ut fö
Problemet är oftast, att men måste köpa sin biljett/startplats långt i förväg, eftersom det blir fullt redan.
Som jag, har redan betalat för år 2010 (för att vara säker på att få plats), men man vet ju inte vad som kan hända under tiden.
Kan ju råka ut fö