Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Läkarintyget kostar mer än loppet 🙂

Men det lär du väl få igen med Startklar försäkring eller? Eftersom försäkringsbolaget kräver ett läkarintyg för att betala ut ersättning borde de väl också stå för den kostnaden, likt en arbetsgivare som kräver läkarintyg?

"Sen det här med namnändrandet det är ju faktiskt en säkerhetsfråga också, om det skulle hända dig något under loppet. "

Som det är nu Fredrik, så är det en hel del som springer i andras namn. Det borde väl minska om det går att göra namnbyte. På Götebor

Robert skrev: "Grymt många Göteborgare som är ute för att *titta* på löparna (för hejar det gör de bara undantagsvis - mestadels står folk i sjudubbla led och bligar tyst på de förbispringande"

Inte jag! Är jag och hejar skriker och applåderar jag så det

Lerdiket är ingen bra plats, så jag flyttade därifrån.

Mitt intryck av Gbg-varvet var att väldigt många hejade och klappade och tjoade och hade sig.

I många andra lopp jag sprungit på andra håll i landet har folk däremot just stått i sjudubbla led och bligat tyst på de förbispringande. Eller så har de varit

Åh, så bra 😀

Gjorde ca 40 high-five under resan och lyft på keps till tjoande publiken. Det gav mig massor av energi och glädje (t+)

Jag hade ju hört så mycket om stämningen och tänkte att äntligen skulle jag bli framhejad men... I Sthlm halvmara sprang jag ju bland de sista och publiken hade gått hem så det var bara några tappra och funktionärer som hejade.
Nu kom jag i startgrupp 14

Ja, Anne Marie, jag har samma uppfattning som dig, som löpare. Visst fanns det fler som dig, men mestadels stod de som svenskar ju, tysta och väntade på sin anhörig. Men dessto mer energi fick jag för person som dig som jag sprang förbi!

Sponsorerna bord