Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 10:28Jo 1b är bra, men om du planerar typ 1.25-1.30 så är det ändå viktigt att hålla sig längst fram vid start. Det är ändå (om jag minns rätt) 2500 + (upp till) 1000 poliser och militärer som startar samtidigt.
Mot 700 i 1 A + kanske 100 i Elit.
Jo 1b är bra, men om du planerar typ 1.25-1.30 så är det ändå viktigt att hålla sig längst fram vid start. Det är ändå (om jag minns rätt) 2500 + (upp till) 1000 poliser och militärer som startar samtidigt.
Mot 700 i 1 A + kanske 100 i Elit.
Quote from Jonas Täng on 8 April 2008, 10:37Martin, jag startade allra längst bak förra året. Det fanns bara tretton grupper... men jag vet precis hur trångt det var! Sprang sicksack hela tiden och det tog en faslig tid! Det finns lite fler seedningsgränser i år än tidigare, kolla varvets hemsida!
Martin, jag startade allra längst bak förra året. Det fanns bara tretton grupper... men jag vet precis hur trångt det var! Sprang sicksack hela tiden och det tog en faslig tid! Det finns lite fler seedningsgränser i år än tidigare, kolla varvets hemsida!
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 10:49Okej, då var det 13 jag starta i med dig : -). Vi får se var man hamnar, men roligt ska det bli! Vad hade du för tid 2007?
Okej, då var det 13 jag starta i med dig : -). Vi får se var man hamnar, men roligt ska det bli! Vad hade du för tid 2007?
Quote from Jonas Täng on 8 April 2008, 11:34Förra året hade jag 1.47:27 enligt träningsdagboken på funbeat... Men seedade fram mig för 2008 på resultatet från ett millopp på under 43 minuter (de har olika gränser för tjejer och killar för seedning).
Jag kan inte öppna www.goteborgsvarvet.com, saj
Förra året hade jag 1.47:27 enligt träningsdagboken på funbeat... Men seedade fram mig för 2008 på resultatet från ett millopp på under 43 minuter (de har olika gränser för tjejer och killar för seedning).
Jag kan inte öppna http://www.goteborgsvarvet.com, saj
Quote from Karolina Bergsten on 8 April 2008, 11:41Det var likadant när jag försökte gå in på sidan, så förhoppningsvis läggs det in nu 🙂
Det var likadant när jag försökte gå in på sidan, så förhoppningsvis läggs det in nu 🙂
Quote from Therese Linner on 8 April 2008, 11:41Sara, jag har samma problem... Kommer inte in.
Sara, jag har samma problem... Kommer inte in.
Quote from Jonas Täng on 8 April 2008, 11:47Vad bra att inte ni kommer in heller! Då är det inte jag som blir mobbad utan något som inte stämmer. Låt oss hoppas att de håller på med uppdateringarna och sidan öppnas igen senare under dagen 🙂
Vad bra att inte ni kommer in heller! Då är det inte jag som blir mobbad utan något som inte stämmer. Låt oss hoppas att de håller på med uppdateringarna och sidan öppnas igen senare under dagen 🙂
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 14:50Jag kommer in på sidan nu. Tyvärr ser jag inget nytt. Får kanske vänta någon dag till innan man får reda på startnr och grupp
Jag kommer in på sidan nu. Tyvärr ser jag inget nytt. Får kanske vänta någon dag till innan man får reda på startnr och grupp
Quote from Peter Eriksson on 8 April 2008, 15:09www.goteborgsvarvet.se funkar fint
http://www.goteborgsvarvet.se funkar fint
Quote from Jonas Täng on 8 April 2008, 15:26Jahapp, nu går det att komma in på sidan! Fast några startnummer har inte kommit ännu. Känner mig som ett litet barn i advent... (H)
Jahapp, nu går det att komma in på sidan! Fast några startnummer har inte kommit ännu. Känner mig som ett litet barn i advent... (H)