Quote from Fredric Lagerström on 8 April 2008, 16:18Tror det kommer att stå som en huvudnyhet på sidan. Helt säkert kommer det ju in överst i nyhetsrutan till vänster. Kan dröja, hmm är ju bara tisdag, i väntans tider...
Tror det kommer att stå som en huvudnyhet på sidan. Helt säkert kommer det ju in överst i nyhetsrutan till vänster. Kan dröja, hmm är ju bara tisdag, i väntans tider...
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 19:13Ni kanske har sett det redan, men idag finns det upplagt på hemsidan. Jag hamnade i startgrupp 11, efter att ha anmält mig i somras någon gång (ej sprungit tidigare). Dock känns det trist att se sitt startnummer, när man vet att man inte kommer att spring
Ni kanske har sett det redan, men idag finns det upplagt på hemsidan. Jag hamnade i startgrupp 11, efter att ha anmält mig i somras någon gång (ej sprungit tidigare). Dock känns det trist att se sitt startnummer, när man vet att man inte kommer att spring
Quote from Catharina Brattlin on 9 April 2008, 19:43Vad synd, Mira Mira...annars hade vi kanske träffats. Jag hamnade också i startgrupp 11. Trodde jag skulle få en plats längst bak eftersom detta är mitt första GBG-varv. Antar att det har lite med anmälningsdatumet att göra...
Vad synd, Mira Mira...annars hade vi kanske träffats. Jag hamnade också i startgrupp 11. Trodde jag skulle få en plats längst bak eftersom detta är mitt första GBG-varv. Antar att det har lite med anmälningsdatumet att göra...
Quote from Jonas Täng on 9 April 2008, 19:58oh, shit!!! Hur ska jag klara detta? Jag ser framför mig en månad knökfylld av intervaller!
Startgrupp 1B.
edit: löptiden från förra året motsvarar led 3 el 4.
oh, shit!!! Hur ska jag klara detta? Jag ser framför mig en månad knökfylld av intervaller!
Startgrupp 1B.
edit: löptiden från förra året motsvarar led 3 el 4.
Quote from Catharina Brattlin on 9 April 2008, 20:01Ha, Sara, det klarar Du galant. Kan ju inte vara värre än en Iron Man i Kalmar! 🙂
Ha, Sara, det klarar Du galant. Kan ju inte vara värre än en Iron Man i Kalmar! 🙂
Quote from Jonas Täng on 9 April 2008, 20:05På järnmannen ska man hålla på länge och det behöver inte gå så fort. I Göteborg måste man nog pinna på rätt bra för att försvara att man ställer sig nästan längst fram!
Tack Sylvia 🙂
På järnmannen ska man hålla på länge och det behöver inte gå så fort. I Göteborg måste man nog pinna på rätt bra för att försvara att man ställer sig nästan längst fram!
Tack Sylvia 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 20:47Hur svårt är det att springa ikapp någon som startar i grupp 10 om man startar i grupp 15?
Hur stort tidsförsprång har jag?
Hur svårt är det att springa ikapp någon som startar i grupp 10 om man startar i grupp 15?
Hur stort tidsförsprång har jag?
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 21:14Startgrupp 10 🙂
Startgrupp 10 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 21:15Nr 1797 och 1B, nästa år skall det bli 1A (H)
Nr 1797 och 1B, nästa år skall det bli 1A (H)
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 21:18Hej och hå... jag kliver oxå in i startgrupp 11 på mitt första Göteborgsvarv... Jag tror bara det kommer bli roligt 🙂
Startled 10 startar 15.09 och startled 15 rusar iväg 15.39... Det är en halvtimme... Om man bara vill så...
Hej och hå... jag kliver oxå in i startgrupp 11 på mitt första Göteborgsvarv... Jag tror bara det kommer bli roligt 🙂
Startled 10 startar 15.09 och startled 15 rusar iväg 15.39... Det är en halvtimme... Om man bara vill så...