Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 09:52Du skall då alltid vara värst! 😉
Edit:
OBS! Den var riktad till Christer och inte till dig Karin!
Du skall då alltid vara värst! 😉
Edit:
OBS! Den var riktad till Christer och inte till dig Karin!
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 10:04Karin: de (några) börjar gå redan i Slottskogen.
Karin: de (några) börjar gå redan i Slottskogen.
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 10:33Ursäkta, men var ser man vilken startgrupp man hamnat i? (detta är första gången, hittar inte på deras hemsida) :@
ooopppssss..... hittade det!
Ursäkta, men var ser man vilken startgrupp man hamnat i? (detta är första gången, hittar inte på deras hemsida) :@
ooopppssss..... hittade det!
Quote from Lena Bjerlöw on 10 April 2008, 10:36*suck!* Jo jag antar att detta blir en sightseeing av Gbg och inte en halvmara där man ens förbättrar sin tid. Mitt mål får väl bli att tränga mig framåt, springa över folk och få en tid så jag kommer i en tidigare grupp nästa år. (Känner mig griiinig) (#
*suck!* Jo jag antar att detta blir en sightseeing av Gbg och inte en halvmara där man ens förbättrar sin tid. Mitt mål får väl bli att tränga mig framåt, springa över folk och få en tid så jag kommer i en tidigare grupp nästa år. (Känner mig griiinig) (#
Quote from Lotta W on 10 April 2008, 10:47Karin, dessvärre är det väldigt trångt i de bakre leden och redan i Slottsskogen blir det trafikstockning, uppför Säldammsbacken.
Anders, något får man ju vara bra på 😛
Karin, dessvärre är det väldigt trångt i de bakre leden och redan i Slottsskogen blir det trafikstockning, uppför Säldammsbacken.
Anders, något får man ju vara bra på 😛
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 10:47Vässa armbågarna Karin!
Jag och Maria väntar i målområdet med våra kompisars väskor och ju tidigare ni kommer i mål desto mindre fika och mer klappande och hojtande blir det för oss...
Vässa armbågarna Karin!
Jag och Maria väntar i målområdet med våra kompisars väskor och ju tidigare ni kommer i mål desto mindre fika och mer klappande och hojtande blir det för oss...
Quote from Andreas Rickman on 10 April 2008, 10:51Startgrupp 4 , längtar men har en ömmande rumpmuskel eller fäste som hämmar mig just nu 🙁
Startgrupp 4 , längtar men har en ömmande rumpmuskel eller fäste som hämmar mig just nu 🙁
Quote from Jonas Täng on 10 April 2008, 11:01Karin, om jag klarade 1.47 från trettonde ledet förra året ska väl du klara att persa från tionde? Ibland är det bra att slå ur underläge, vet du... (H)
Karin, om jag klarade 1.47 från trettonde ledet förra året ska väl du klara att persa från tionde? Ibland är det bra att slå ur underläge, vet du... (H)
Quote from Therese Linner on 10 April 2008, 11:03Startgrupp 10 här med (#) Men, men... en ursäkt att springa nästa år igen för bättre startgrupp. Om det nu inte skulle gå så snabbt...
Startgrupp 10 här med (#) Men, men... en ursäkt att springa nästa år igen för bättre startgrupp. Om det nu inte skulle gå så snabbt...
Quote from Lena Bjerlöw on 10 April 2008, 11:19Christer: ahh ok, jo men bara så man vet, så man kan ställa in sig på att springa "över" folk. Grattis till din supergrupp!
Anne mari: yes, ska göra det! Är ju van från trängseln i sthlm så det är bara att trycka på!
Sara: Wow! Ja men då ska jag fan sat
Christer: ahh ok, jo men bara så man vet, så man kan ställa in sig på att springa "över" folk. Grattis till din supergrupp!
Anne mari: yes, ska göra det! Är ju van från trängseln i sthlm så det är bara att trycka på!
Sara: Wow! Ja men då ska jag fan sat