Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 11:21Wow fick 1 B 🙂
Wow fick 1 B 🙂
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 11:50Hamnade i startgrupp 10. Längtar!!
🙂
Hamnade i startgrupp 10. Längtar!!
🙂
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 12:36A-M: "desto mindre fika" .....eh.....och det skulle vara bra??? 😀
A-M: "desto mindre fika" .....eh.....och det skulle vara bra??? 😀
Quote from Lotta W on 10 April 2008, 12:37Om ni har problem med att få slut på fikan kommer jag gärna och hjälper er när jag har fått nog av att springa!
Om ni har problem med att få slut på fikan kommer jag gärna och hjälper er när jag har fått nog av att springa!
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 12:52Då får du vara jä..... snabb, Chister 😉
Då får du vara jä..... snabb, Chister 😉
Quote from Lotta W on 10 April 2008, 13:02Ajdå 🙂
Ajdå 🙂
Quote from Ida Wilhelmson on 10 April 2008, 14:04Hamnade i grupp tre=) Startade för första gången – i elvan – ifjol. Då hade ag aldrig tidigare sprungit så långt och hade ju inget att jämföra med. I år har jag ju något att leva upp till och måste vara BÄTTRE! Press!! *Biter på naglarna*
Hamnade i grupp tre=) Startade för första gången – i elvan – ifjol. Då hade ag aldrig tidigare sprungit så långt och hade ju inget att jämföra med. I år har jag ju något att leva upp till och måste vara BÄTTRE! Press!! *Biter på naglarna*
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 14:33Vi verkar vara några funbeatare som startar i grupp 10. Vi får göra en egen funbeatgrupp i den gruppen där vi ställer oss först 🙂
Vi verkar vara några funbeatare som startar i grupp 10. Vi får göra en egen funbeatgrupp i den gruppen där vi ställer oss först 🙂
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 17:17Startgrupp 14 :@ , och jag som hade hoppats att springa på 01:45
Straffet för att anmäla sig en av de sista dagarna. Två andra som anmälde sig tidigare hamnade i grupp 11. Kan tänka mig hur det blir då jag ser att den fjärde av mina kompisar som kvalat i
Startgrupp 14 :@ , och jag som hade hoppats att springa på 01:45
Straffet för att anmäla sig en av de sista dagarna. Två andra som anmälde sig tidigare hamnade i grupp 11. Kan tänka mig hur det blir då jag ser att den fjärde av mina kompisar som kvalat i
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 17:22Maria: FÖRLÅT!!! Jag vet inte va som flög i mig. Jag talar helt emot min egen livsåskådning ju - ju mer fika (läs umgänge, inte nödvändigtvis bakelser) desto gladare blir man :D.
Maria: FÖRLÅT!!! Jag vet inte va som flög i mig. Jag talar helt emot min egen livsåskådning ju - ju mer fika (läs umgänge, inte nödvändigtvis bakelser) desto gladare blir man :D.