Quote from Kari Lindh on 15 October 2012, 13:41Hej,
Förstått att det finns vissa invändningar på att man frågar ang. seedningsregler, men vågar mig på det ändå.
Räknas tiden om man har sprungit ett annat kontrollmätt halvmaralopp om, eller räknas den som motsvarande GBG-varvtid?Tack på förhand!
Hej,
Förstått att det finns vissa invändningar på att man frågar ang. seedningsregler, men vågar mig på det ändå.
Räknas tiden om man har sprungit ett annat kontrollmätt halvmaralopp om, eller räknas den som motsvarande GBG-varvtid?
Tack på förhand!
Quote from Funbeat user on 15 October 2012, 16:07Sebastian> Ja, den räknas förutsatt att du har sprungit under 1:45. Då hamnar man i grupp-7 eller bättre, säger dom på sin hemsida.
Sebastian> Ja, den räknas förutsatt att du har sprungit under 1:45. Då hamnar man i grupp-7 eller bättre, säger dom på sin hemsida.
Quote from Kari Lindh on 16 October 2012, 08:16Men är det så att tiden räknas om rätt av? Sprang på 1:25:18, medans seedningstiden till Startgrupp 1 ligger på 1:26:22. Min fundering är om det är nödvändigt att springa seedningsloppet för att komma in i grupp 1 eller om tiden räcker till?
Men är det så att tiden räknas om rätt av? Sprang på 1:25:18, medans seedningstiden till Startgrupp 1 ligger på 1:26:22. Min fundering är om det är nödvändigt att springa seedningsloppet för att komma in i grupp 1 eller om tiden räcker till?
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 09:44Seedningsgränserna som ligger på deras hemsida är för 2012.
Nedanför tabellen hittar du följande text:
OBSERVERA: Tabellen ovan gällde för GöteborgsVarvet 2012 och kommer att justeras något inför tävlingen 2013. Startgrupperna för 2013 blir färdiga i m
Seedningsgränserna som ligger på deras hemsida är för 2012.
Nedanför tabellen hittar du följande text:
OBSERVERA: Tabellen ovan gällde för GöteborgsVarvet 2012 och kommer att justeras något inför tävlingen 2013. Startgrupperna för 2013 blir färdiga i m
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 09:49Invändningen gäller inte att fråga i sig, utan hur relevant svaret från någon här är. Ingen här vet t ex vad seedningstiden blir 2013, det vet inte ens GV själva förrän, typ, april. Att den var 1:26 drygt för 2012 antyder väl att det är där någonstans det
Invändningen gäller inte att fråga i sig, utan hur relevant svaret från någon här är. Ingen här vet t ex vad seedningstiden blir 2013, det vet inte ens GV själva förrän, typ, april. Att den var 1:26 drygt för 2012 antyder väl att det är där någonstans det
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 10:01Ja Sven, vi har förstått det nu efter att du sagt i princip samma sak 10 gånger i denna tråd. Du kan tryggt gå vidare.
Ja Sven, vi har förstått det nu efter att du sagt i princip samma sak 10 gånger i denna tråd. Du kan tryggt gå vidare.
Quote from Kari Lindh on 16 October 2012, 10:02Då har jag förstått principen och blivit lite klokare. Tack för svaren!
Då har jag förstått principen och blivit lite klokare. Tack för svaren!
Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 12:12Jag lyckas inte läsa mig till hur de räknar om resultat från maraton. Vet någon vilken omräkningskvot de använt tidigare?
Jag lyckas inte läsa mig till hur de räknar om resultat från maraton. Vet någon vilken omräkningskvot de använt tidigare?