Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpninggöteborgsvarvets seedningsregler
You need to log in to create posts and topics.

Nää, det låter väl ganska jämförbart?

4:00 resp 4:35 per km? Låter som väldigt stort spann.

Ha ha! Jag gjorde 1.28 på halvan när jag med nöd och näppe kom under 40min på milen. Tycker det är enorm skillnad på 1.36 vs. 40min

OK, alla är vi olika. I min värld är 21 km bra mycket längre och tuffare än 10. Jag springer milen på 36min och halvmara på 87min. Men jag har kanske för dålig fartuthållighet? Konstigt bara att jag är bättre på 90 km skidor än vad jag är på 40...

Fascinerande hur olika vi är! Jag springer 10k på 36:38 och halvan på 81min.

Ja, du har definitivt dålig fartuthållighet och jag har dålig fart. Ganska lätt att förstå vad man skall träna för att utvecklas 🙂

Du har bättre fart än mig. Jag har gjort samma halvmaratid 81 när jag varit som bäst men får slita som ett djur för att komma under 37.20.
Gissar på att lösningen finns i mer träning, den gör ju ofta det...

Jag mailade varvet och blev inseedad på Midnattsloppet. Vet dock inte om den tiden räcker till en "bra" grupp så tänkte springa seedningsloppet med - just in case. Skall bli kul! (t+)

Vore kul att veta vilken grupp din tid räcker till!

-> Magnus: Min?

Jag vet inte heller, men skulle vilja veta. Sprang Midnattsloppet på 44:09 så hoppas att starta i en grupp innan "Team" 2011. Det var jobbigt att armbåga sig förbi alla företagslunkare i år..

Din, ja! Jag tjuvkikade på din tid på milen, och det är väl ung. vad jag räknar med att prestera. Därav nyfikenheten. 🙂