Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 21:35Nää, det låter väl ganska jämförbart?
Nää, det låter väl ganska jämförbart?
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 22:084:00 resp 4:35 per km? Låter som väldigt stort spann.
4:00 resp 4:35 per km? Låter som väldigt stort spann.
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 08:00Ha ha! Jag gjorde 1.28 på halvan när jag med nöd och näppe kom under 40min på milen. Tycker det är enorm skillnad på 1.36 vs. 40min
Ha ha! Jag gjorde 1.28 på halvan när jag med nöd och näppe kom under 40min på milen. Tycker det är enorm skillnad på 1.36 vs. 40min
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 21:04OK, alla är vi olika. I min värld är 21 km bra mycket längre och tuffare än 10. Jag springer milen på 36min och halvmara på 87min. Men jag har kanske för dålig fartuthållighet? Konstigt bara att jag är bättre på 90 km skidor än vad jag är på 40...
OK, alla är vi olika. I min värld är 21 km bra mycket längre och tuffare än 10. Jag springer milen på 36min och halvmara på 87min. Men jag har kanske för dålig fartuthållighet? Konstigt bara att jag är bättre på 90 km skidor än vad jag är på 40...
Quote from Funbeat user on 21 December 2010, 08:13Fascinerande hur olika vi är! Jag springer 10k på 36:38 och halvan på 81min.
Ja, du har definitivt dålig fartuthållighet och jag har dålig fart. Ganska lätt att förstå vad man skall träna för att utvecklas 🙂
Fascinerande hur olika vi är! Jag springer 10k på 36:38 och halvan på 81min.
Ja, du har definitivt dålig fartuthållighet och jag har dålig fart. Ganska lätt att förstå vad man skall träna för att utvecklas 🙂
Quote from Funbeat user on 21 December 2010, 08:27Du har bättre fart än mig. Jag har gjort samma halvmaratid 81 när jag varit som bäst men får slita som ett djur för att komma under 37.20.
Gissar på att lösningen finns i mer träning, den gör ju ofta det...
Du har bättre fart än mig. Jag har gjort samma halvmaratid 81 när jag varit som bäst men får slita som ett djur för att komma under 37.20.
Gissar på att lösningen finns i mer träning, den gör ju ofta det...
Quote from Funbeat user on 22 December 2010, 09:57Jag mailade varvet och blev inseedad på Midnattsloppet. Vet dock inte om den tiden räcker till en "bra" grupp så tänkte springa seedningsloppet med - just in case. Skall bli kul! (t+)
Jag mailade varvet och blev inseedad på Midnattsloppet. Vet dock inte om den tiden räcker till en "bra" grupp så tänkte springa seedningsloppet med - just in case. Skall bli kul! (t+)
Quote from Funbeat user on 22 December 2010, 10:42Vore kul att veta vilken grupp din tid räcker till!
Vore kul att veta vilken grupp din tid räcker till!
Quote from Funbeat user on 22 December 2010, 21:12-> Magnus: Min?
Jag vet inte heller, men skulle vilja veta. Sprang Midnattsloppet på 44:09 så hoppas att starta i en grupp innan "Team" 2011. Det var jobbigt att armbåga sig förbi alla företagslunkare i år..
-> Magnus: Min?
Jag vet inte heller, men skulle vilja veta. Sprang Midnattsloppet på 44:09 så hoppas att starta i en grupp innan "Team" 2011. Det var jobbigt att armbåga sig förbi alla företagslunkare i år..
Quote from Funbeat user on 22 December 2010, 21:42Din, ja! Jag tjuvkikade på din tid på milen, och det är väl ung. vad jag räknar med att prestera. Därav nyfikenheten. 🙂
Din, ja! Jag tjuvkikade på din tid på milen, och det är väl ung. vad jag räknar med att prestera. Därav nyfikenheten. 🙂