Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpninggöteborgsvarvets seedningsregler
You need to log in to create posts and topics.

Varvet svarade med den enda fakta som finns: seedningsreglerna som de står på deras hemsida. Allt annat som sägs här är gissningar, teorier, hörsägen, och i värsta fall desinformation. Om c:a ett halvår, efter seedningsloppet och alla andra seedningsmeri

Sven , i så fall kunde de ju ha svarat att det inte visste, eller hur? Nu så undrar man istället om de fattade frågan och/eller bryr sig. Inte undra på att det frågas här istället.

vadå officiell informations spridare,får man inte fråga om det är något man undrar över här på funbeat,det som är självklart för en person kanske inte är lika för en annan,det är väl därför vi har detta forum eller...

Utan att ta ställning i just G-varvs-frågan - har aldrig sprungit G-varvet (knappt varit i G-borg) så har jag lite åsikter i just detta med info-spridning/-sökning.

Det är MÅNGA som är relativt nya och även en del äldre funbeat-medlemmar som ställer en m

ok jag har i alla fall fått svar på min fråga ang gbg varvets seedningar,så nu är jag nöjd i alla fall,sen behöver vi inte älta om man får fråga ditt eller datt på denna tråd det kan vi väl göra "på den stora får man fråga vad man vill tråden...

Jag vill bara poängtera att jag ingenstans såvitt jag kan se sagt att man inte får fråga. Bara ifrågasatt om ett sånt här forum är rätt ställe att fråga om vissa saker för att få rätt svar.

Jag har fått bättre svar på frågorna om seedningsregler hos funbeat, än från Varvets hemsida eller deras svar på mailfråga.

Så, ja, det är bättre att fråga här.

Hur i hela friden vet du att det är bättre information? Det enda vi vet gäller (i alla fall just nu) är vad som står på GV:s hemsida.

Vad du vet och inte vet vågar jag verkligen inte gissa, men visst har jag fått mer och bättre information här än vad som framgår på hemsidan. Om du bortser från den är helt upp till dig.

Detta är informationen som framkommit i tråden:

"Du måste under 1.45 tom för att kunna seeda dig på halvmaratid"

"http://www.goteborgsvarvet.com/sv/Lopare/Loppen/GoteborgsVarvet/Confutatis-et..."

"http://www.goteborgsvarvet.com/Lopare/Nyheter/Arkiv1/Ar