Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 18:09Ja jag känner att det är myche ångest i dom här kommentarerna....Å det handlar om GAMMAL ångest som nu kommit upp till ytan igen fast i en annan form å naturligtvis på ett annat sätt. Jag frågar mig naturligtvis vad allt står för och vad det skall tjäna t
Ja jag känner att det är myche ångest i dom här kommentarerna....Å det handlar om GAMMAL ångest som nu kommit upp till ytan igen fast i en annan form å naturligtvis på ett annat sätt. Jag frågar mig naturligtvis vad allt står för och vad det skall tjäna t
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 18:14Kjell! (t+)
Kjell! (t+)
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 18:29Anders S...äntligen en som fattar vad det är vi håller på med.(Å alltså inte håller på med?!)..Ja jag rörs till tårar ska du veta. Varför springer somliga å varför sitter andra på sina feta rumpor...å varför är det så svårt att veta just det där VARFÖR..!
Anders S...äntligen en som fattar vad det är vi håller på med.(Å alltså inte håller på med?!)..Ja jag rörs till tårar ska du veta. Varför springer somliga å varför sitter andra på sina feta rumpor...å varför är det så svårt att veta just det där VARFÖR..!