Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 22:38Anders
frågar du om Petrakonton så finns det två.
Anders
frågar du om Petrakonton så finns det två.
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 22:42Carina + 2*Petra = 1?
Carina + 2*Petra = 1?
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 22:43Ja precis, jag sitter säker på tre datorer och skriver så fingrarna blöder, vad skulle det tjäna till???
Jag tycker det låter ganska skruvat, det kanske är du som har ett "Petraalias"?
Ja precis, jag sitter säker på tre datorer och skriver så fingrarna blöder, vad skulle det tjäna till???
Jag tycker det låter ganska skruvat, det kanske är du som har ett "Petraalias"?
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 22:48Nej du får nog klara av det själv.
Nej du får nog klara av det själv.
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 22:50Jag klarar mycket mer än er men inte 2 konton samtidigt,
Jag klarar mycket mer än er men inte 2 konton samtidigt,
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 22:51Ha ha ha
Ha ha ha
Quote from Elias Engqvist on 15 January 2009, 22:52Jag tycker att förvirringen började då någon berättade att hon INTE hade nån biljett och sälja - det var ju begåvat! Det kan bli lite rörigt om fler skulle göra så!
Jag tycker att förvirringen började då någon berättade att hon INTE hade nån biljett och sälja - det var ju begåvat! Det kan bli lite rörigt om fler skulle göra så!
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 22:52Oki, men du får gärna du-a mig. Jag är inte så petig.
Oki, men du får gärna du-a mig. Jag är inte så petig.
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 22:53Christer
ja du rör ju inte till det alls med dina kommentarer...
Christer
ja du rör ju inte till det alls med dina kommentarer...
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 22:53Nej, menar ER.. som i flera. Förstår du fredrik?
Nej, menar ER.. som i flera. Förstår du fredrik?