Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 21:53Jag får känna mig hedrad helt enkelt! När någon tänker på lilla mig bara sådär. Jag har i vittnens närvaro iaf inte varit vid någon dator vid tidpunkten ifråga. Nu måste jag erkänna att det kliar liiite efter att prova om jag kan bli Sylvia Stenfelt tex .
Jag får känna mig hedrad helt enkelt! När någon tänker på lilla mig bara sådär. Jag har i vittnens närvaro iaf inte varit vid någon dator vid tidpunkten ifråga. Nu måste jag erkänna att det kliar liiite efter att prova om jag kan bli Sylvia Stenfelt tex .
Quote from Fredric Lagerström on 15 January 2009, 21:54Jag tänker sälja min biljett till en 22-årig ugandier.
Jag tänker sälja min biljett till en 22-årig ugandier.
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 21:57Ja jag hörde oxo att Alfred Shamweta hade köpt en startbiljett av en Est...TYP//Kjell.
Ja jag hörde oxo att Alfred Shamweta hade köpt en startbiljett av en Est...TYP//Kjell.
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 22:14Jag tycker inte man ska fuska till sig platser i resultatlistan.
Jag tycker inte man ska fuska till sig platser i resultatlistan.
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 22:17Carina,
det verkar vara problem att vi ibland har samma avatar. Jag blev själv jätteförvirrad då massor med medlemmar hade sniglar osv.Man kanske skulle utöka antalet fasta avaterer...
Petra
EDIT: Observera nu att det är en ANNAN Petra Karlsson som g
Carina,
det verkar vara problem att vi ibland har samma avatar. Jag blev själv jätteförvirrad då massor med medlemmar hade sniglar osv.
Man kanske skulle utöka antalet fasta avaterer...
Petra
EDIT: Observera nu att det är en ANNAN Petra Karlsson som g
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 22:231. Det är hur lätt som helst att lägga upp en extern bild om ni vill undvika att bli sammanblandade. Betty Boop?
2. Tråden handlar inte om att fuska. Den handlar om att somliga (jag exv) har anmält sig till ett lopp men kanske inte kan genomföra det av o
1. Det är hur lätt som helst att lägga upp en extern bild om ni vill undvika att bli sammanblandade. Betty Boop?
2. Tråden handlar inte om att fuska. Den handlar om att somliga (jag exv) har anmält sig till ett lopp men kanske inte kan genomföra det av o
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 22:24Haha, är det sant. Nu börjar denna tråden verkligen arta sig!
Haha, är det sant. Nu börjar denna tråden verkligen arta sig!
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 22:26Mika
Japp, nog för att jag är populär, men jag trodde aldrig att ngn skulle ta till det gamla tricket:-)Petra
Mika
Japp, nog för att jag är populär, men jag trodde aldrig att ngn skulle ta till det gamla tricket:-)
Petra
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 22:29Faan nu kan man ju sälja hunden! Hur ska man hinna rasta den längre? Hahahaaa. FB?
Faan nu kan man ju sälja hunden! Hur ska man hinna rasta den längre? Hahahaaa. FB?
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 22:33Hur många konton finns det?
Hur många konton finns det?