Quote from Catharina Brattlin on 15 January 2009, 21:02Jo, det går, Jenny. Nyss hette jag Snövit under nån minut. 🙂
Aadu, var det inte nåt sånt som hände under förra varvet, med nån äldre fransyska?
Jo, det går, Jenny. Nyss hette jag Snövit under nån minut. 🙂
Aadu, var det inte nåt sånt som hände under förra varvet, med nån äldre fransyska?
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 21:04Alltså jag vill inte hålla på med denna diskussion, men Sylvia, när du ändrar namn, då ändras väl alla dina inlägg ever till ditt nya namn? Och i många trådar existerar PK och CS, ibland eldar dom på varandra.
Alltså jag vill inte hålla på med denna diskussion, men Sylvia, när du ändrar namn, då ändras väl alla dina inlägg ever till ditt nya namn? Och i många trådar existerar PK och CS, ibland eldar dom på varandra.
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 21:08Det roliga är att jag aldrig någonsin bytt vare sig namn eller bild. Så hur jag blev inblandad vet nog bara Sylvia, o knappt det .... 😀
Det roliga är att jag aldrig någonsin bytt vare sig namn eller bild. Så hur jag blev inblandad vet nog bara Sylvia, o knappt det .... 😀
Quote from Catharina Brattlin on 15 January 2009, 21:13Jo, Carina. jag vet vad jag såg och vem jag svarade och på vilket sätt (ang matten, om Du minns den tråden).
Men det är rätt förvirrat underhållande faktiskt. 🙂
Jo, Carina. jag vet vad jag såg och vem jag svarade och på vilket sätt (ang matten, om Du minns den tråden).
Men det är rätt förvirrat underhållande faktiskt. 🙂
Quote from Olof Robertson on 15 January 2009, 21:17Snacka om skruvad tråd 🙂
Snacka om skruvad tråd 🙂
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 21:19Jo matten minns jag för det var trist att du blev ledsen. Men om någon annan möjligen ändrar till Carina Svensson och samma avatar (visste inte ens att det va möjligt) kan jag ju inte göra något åt. Däremot har jag inte ens varit vid datorn vid tiden för
Jo matten minns jag för det var trist att du blev ledsen. Men om någon annan möjligen ändrar till Carina Svensson och samma avatar (visste inte ens att det va möjligt) kan jag ju inte göra något åt. Däremot har jag inte ens varit vid datorn vid tiden för
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 21:25Nu lugnar vi ner oss!
Kram
Nu lugnar vi ner oss!
Kram
Quote from Catharina Brattlin on 15 January 2009, 21:33Carina, jag TROR inte, jag VET vad jag såg. Hur skulle jag annars kunna komma att tänka på just DIG av alla 50000 medlemmar? Som inte ens figurerar i löpgruppen annars. Och vid det daxet hade Petra sin gamla avatar. När jag skrev till Dig att jag var impo
Carina, jag TROR inte, jag VET vad jag såg. Hur skulle jag annars kunna komma att tänka på just DIG av alla 50000 medlemmar? Som inte ens figurerar i löpgruppen annars. Och vid det daxet hade Petra sin gamla avatar. När jag skrev till Dig att jag var impo
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 21:49Jag vill tacka mika som faktiskt hållt sig till ämnet.
Om jag får köpa din biljett så lovar jag att vara så snabb som jag bara kan!
Jag vill tacka mika som faktiskt hållt sig till ämnet.
Om jag får köpa din biljett så lovar jag att vara så snabb som jag bara kan!
Quote from Fredric Lagerström on 15 January 2009, 21:51Ja, det var en 97-årig fransyska som fick en fin tid förra året.
Men i år kommer en 44-årig est att slå alla med häpnad 😉
Ja, det var en 97-årig fransyska som fick en fin tid förra året.
Men i år kommer en 44-årig est att slå alla med häpnad 😉