Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 18:57Jaha först fel tråd å sen så har Petra ingen biljett till salu...Mööööörker//Kjell.
Jaha först fel tråd å sen så har Petra ingen biljett till salu...Mööööörker//Kjell.
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 19:00Kjell: du får läsa den en gång till men dock i RÄTT tråd...
Kjell: du får läsa den en gång till men dock i RÄTT tråd...
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 19:02Hej Sylvia,
du har helt rätt, jag springer, men inte lopp som det handlade om...
Hej Sylvia,
du har helt rätt, jag springer, men inte lopp som det handlade om...
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 19:05Hahahaha... nu avslutar i alla fall jag detta dubbel-fel//Kjell.
Hahahaha... nu avslutar i alla fall jag detta dubbel-fel//Kjell.
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 19:06Men Kjell, har du också ngt fel? Mitt har också postats dubbelt och u fel trådar, märkligt...
Men Kjell, har du också ngt fel? Mitt har också postats dubbelt och u fel trådar, märkligt...
Quote from Catharina Brattlin on 15 January 2009, 19:08Jaha. Jag tolkade "Tyvärr springer jag inte så..." som att Du inte springer. Öht.
Sorry. 🙂
Jaha. Jag tolkade "Tyvärr springer jag inte så..." som att Du inte springer. Öht.
Sorry. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 19:27Okej Sylvia, jag ska vara lite tydligare i fortsättningen:-)
Men det var vaket av dig.
Okej Sylvia, jag ska vara lite tydligare i fortsättningen:-)
Men det var vaket av dig.
Quote from Catharina Brattlin on 15 January 2009, 19:28Ja, än så länge är jag vaken iaf. 🙂
Ja, än så länge är jag vaken iaf. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 19:30Sylvia
Nä men ärligt talat, du har koll på VILKA datum folk har startat trådar, VILKA TIDER de uppgav osv, det är stort!Gratulerar till din minneskapacitet!:-)
Sylvia
Nä men ärligt talat, du har koll på VILKA datum folk har startat trådar, VILKA TIDER de uppgav osv, det är stort!
Gratulerar till din minneskapacitet!:-)
Quote from Catharina Brattlin on 15 January 2009, 19:36Jag må vara dålig i matte, men sifferminne har jag faktiskt, allt som oftast. Har jag märkt. 🙂
Jag var mer rädd att jag hade börjat bli förvirrad, då jag själv var inblandad i tråden jag nämnde och således hade ett starkt minne av att jag blev så impon
Jag må vara dålig i matte, men sifferminne har jag faktiskt, allt som oftast. Har jag märkt. 🙂
Jag var mer rädd att jag hade börjat bli förvirrad, då jag själv var inblandad i tråden jag nämnde och således hade ett starkt minne av att jag blev så impon