Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningGöteborgsvarvsbiljett köpes!
You need to log in to create posts and topics.

Petra, inlägget ovanför mitt senaste (det om att jag var impad av Din tid) hade samma avatar som Du har nu, men det stod Carina Svensson vid avataren då. Vad är det som händer??

Ah, jag måste fasen söka läkare nu!!! (#)

Nej Sylvia, det stod Petra, hon hade dubbelpostat med något meddelande emellan 🙂 Dock har Carina Svensson också den avataren.

Petra bytte avatar för en stund sedan, från det att hon skrev första inlägget till sista.

🙂

Petra pekar på något intressant här: att vi kommer ihåg henne så väl, trots att hon mest är tröttsam. Jag minns exv att hon någon gång i höstas ställde frågor om spinning (tror jag det var) i Stockholm eftersom hon var ny där. Jag önskar att jag hade mer

Jenny, läs mitt svar. Skriver jag som om jag talar till Petra? Nej, jag skriver bl a att jag blev imponerad av Petras tid. Jag talar OM henne till någon ANNAN person. Dessutom, mitt mattesnack var med adress till just denna Carina, då vi diskuterade matte

Jag utnämner det här till Funbeats mest förvirrade tråd någonsin.

😀 😀 😀

jag läste nog de 6-7 första inläggen, sen var ajg så förvirrad att jag var tvungen att gå och hämta mig ett äpple 😉

Men alltså, man KAN väl inte byta namn sådär? Aja, strunt samma...

Men det handlar alltså om Göteborgsvarvet och en biljett som ska köpas.
Den ska stämplas vid björngårdsvillan. Säg att en Bengt Ohlsson 87 säljer sin biljett till en Eva Karlsson 23. Eva pinnar på fint och får tiden 1:24:22. Bengt blir
då världens genom t

Jag lider ju av hälsporre och överväger att sälja min biljett till Emelie. Hoppas hon är snabb!!